İlk buluşmada oral yaptım, ikinci buluşma olacak. Yapmak zorunda mıyım?

İlk buluşmada oral yaptığım insanla ikinci buluşmamız olacak evde olacağız ve ben yakınlaşmak istemiyorum hiçbir şekilde nasıl kaçabilirim direk istemiyorum desem yeterli olur mu?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncelliyorum geldim ve seks yapmadık kaçıyorum köşe bucak
İlk buluşmada oral yaptım, ikinci buluşma olacak. Yapmak zorunda mıyım?
Cevapla