Seks de ten uyumu mu daha önemlidir yoksa aşk uyumu mu 🤔
#CinselYaşam
#CinselYaşam
Aşık olduğun insanla yaptığın seks seni tatmin etmeyebilir.. Ama sevmeyip sadece arzuladığın biriyle yaptığın seksi bir ömür unutmayabilirsin.. Şu bir gerçek ki... ikisi de geçici.. Ama hangisi derin izler birakir diye soracak olursan... iyi bir seks deneyimi yaşadığın kişinin tadı.. damağında kalır..
Cevap
6Cevap
Aşık olduğunun teni çeker, bu da ten uyumudur 🙄 kafamda deli döngüler 😄
Benim için aşk uyumu önemli
Aşk uyumu diye bir şey yok. Ten uyumu yoksa aşk olmaz.
Ben aşık olup sevmediğim biriyle bir şeyler yaşamam buna karşıyım o yüzden önce sevgi ve aşk olmalı o zaman beni ona çeker zaten
İyi bir aşk, iyi bir seks deneyimi demek değildir. Sekste ten uyumu önemlidir. Ama ten uyumu önemli diye de aşık olduğumuz kişiyi aldatmıyoruz.
Sekste duygular, şehvet, arzu ele geçirme hükmetme , sahip olmadır. Ten uyumu önemlidir ama bu duygular varsa o da vardır.
Önce aşk uyumu çünkü yatağa götürür sonra ten uyumu çünkü nirvanaya götürür
Ten uyumu uydurmadir inanmıyorum ben kendimce
Aşk varsa ten uyumu da vardır zaten.
Ten uyumu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?