Sevgilim artık beni arzulamıyor gibi hissediyorum, bana karşı hisleri bitmiş midir?

ille duysun zorunda da demiyorum. ama önceden o kadar çok hissettirdi ki şimdi arzuladığını ne hissettiriyor ne de eskisi kadar söylüyor. insan sevdigi kisiyi arzulamaz mı... 6 aydır bu muhabbetlere girmedik çünkü artık çok fazla üst üste rahatsızlık duydum. sadece üst üste olmasından hoşnut değildim. şimdi konusu bile açmıyor normal arkadaşlık ilişkisine döndü bizim ilişki.

Sevgilim artık beni arzulamıyor gibi hissediyorum, bana karşı hisleri bitmiş midir?
Cevapla