Nişanlımın özel bölgesi kokuyordu, iğrenmem normal değil mi?

Ya ona oral yaptım cidden o altakkiler kötü kokuyordu. Oral yaparken kusacagimi anladım hemen ağzımdan çıkarıp kendi uzerime kustum. Kendini kötü hissetmesin diye boğazımı deldin iki saattir o yüzden dedim. O da güldü bir şey demedi. Napiyim ya

Güncellemeler
+1 yıl
Ya arkadaşlar ben soruyu bu şekilde sormadım hatta normal değil mi gibi bir ifade asla kullanmadım. KS kendi kendine değiştirmiş sorumu
Nişanlımın özel bölgesi kokuyordu, iğrenmem normal değil mi?
Cevapla