Evlilik istiyorum çünkü istekli biriyim ama aileme bunu diyemem ki aklımda biri de yok ne olacak böyle?

Çok eskiden beri evlenmek istiyorum aslında ama ailem okumamı istedi. Ben de znya düştüm şimdi çok pişmanım ama evlenecek kimse de yok acaba artık iyi bir kısmet gelmez mi Allahın bir belası bu belki de yalnızlık….

Güncellemeler
+1 yıl
Lanet okumadım Allah ın bana cezası olabilir mi diyorum
Evlilik istiyorum çünkü istekli biriyim ama aileme bunu diyemem ki aklımda biri de yok ne olacak böyle?
Cevapla