AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
Bir ilişkinin 3. Yılı yüzükler takılmamışsa bir daha takılmaz
6 seneden bahsediyorsun? 6 ay vs degil 6 yil.. ve erken diyor oylemi..
Bence ayrilmalisin cidden ayrilmalisin.. seni oyaliyor net.
Gider ailenin bulduğu ile 6 ay içinde evlenir
Seninle evlenmeyecek.
Uzun ilişkilerde gördüğüm kadarıyla bir kopma noktası yaşanıyor, o noktada bağladın ve evlilik teklifi ettirdin ettirdin, yoksa tamamen kopar
Maddi olarak hazir degil belki diyecegim ama 6 yilda az degil hani
Bende aynı böyle biriyle 4 sene beraber oldum gitmediğimiz otel yaşamadığimız macera yağmurda terminalde kaldığımız geceler oldu o heyecanı dolu dolu yaşadık ve sonra bitti yol verdim.
Bir de bunu utanmadan soyluyosun tek amacıniz cinsellik o zaman
burada anlatmak istediğim evlenmeden böyle şeyler yapmayın demek istedim
Eğer ki evlenmenize mâni bi durum yoksa mesela okuldur vs gibi yani işi gücü düzeni olan biri ve hâlâ evlenmiyosa bu işte bi terslik var. Ama haricinde bilemiyorum bişey diyemiycem.
Rahatını bozmak istemiyor evlenmeden nereye kadar giderse artik
Brn artik evlenmek istiyorum oyalanmayalim çocuk doğurmak istiyorum de nikah için gün almaya götür yoksa sen bilirsin sıkıştırmazsan daha çok beklersin gibi
Zaten elinin altında, isteği zaman ulaşabiliyor, hiç evlenir mi allasen..
Ne bu yemek mi? İnsanların duyguları var ya hani?
Öyle olmuyor işte bu işler
boşuna bekliyorsun. evlenmez seninle
Neden?
6 yıldır niye evlenmediyse ondan :) istediği herşeyi sorunsuz bir şekilde veriyorsun :) anası başka bir kız bulur ona
Ne alaka? O beni nasıl istiyorsa bende onu istiyorum. Bunda ne var? Normal olan bu değil mi? Seven insanların birlikte olmasının nesi garip?
:) senin istediğin gibi istemez o seni. erkekle kadın farklı canım.
kendini kandırma.
bekle ve gör
Neden ama? Benimde ilkim o onunla ilki benim? Ne fark va? O nasıl beni istediyse bende onu istedim ve beraber olduk.
Düşüncende bir anormallik yok , mantıken öyle olmalı. ama ben büyük ihtimalle seninle evlenmeyeceğini düşünüyorum.
Düşüncemde ne gibi anormallik var? Gayet normal değil mi? İki insan birbirini seviyorsa sevişir. Neden kadın mağdur ya da suçlu oluyor? Erkek de istedi kadın da. Erkek için de ilkti kadın içinde
off sana yanlış düşünüyorsun demiyorum. evet senin dediğin gibi olmalı ama erkek elde edince heyecanını kaybeder.
biliyorum senin gibi düşünüyor sanıyorsun ama o senin gibi düşünmüyor.
Daha fazla uzatmadan nikahtan da olsa evlenin. o demiyorsa bile sen evlenelim de
Dedim zamanı var diyor. Üzülüyorum laf sokan oluyor imalı konuşanlar oluyor. Elalemi takma diyor. Nasıl takmayayım bel altı imalar yapıyorlar. Neden umursamıyor
Böyle der , çünki gerçekte evlenmeyi düşünmüyor. hep bahanesi olur. şundan sonra bundan sonra. şunu halledeyim bunu yapayım.
zaten istediğini veriyorsun , o artık başka birinin kini merak eder
Maşallah evlenmek isteyen adam bunu belli eder bu kadar beklemez.
Cinsellik olduğu için uzuyor bence
6 senedir düşünmemiş şimdi mi düşünsün
Umarım kullanmıyordur seni
Cinselligi vererek hata yapmışsın.
Üzgünüm ama seni evlenmelik olarak görmüyor.
Umarım pişman olmazsın
Artık birşeyler olmalı yani
6 senemi yuhhh kullanio
istese evlenirdi oyalıyor vakit kaybetme
6 senede düşünmediyse daha bekleme
Daha evlılık olmaz.
Beleş kullanmak varken neden evlensin
Evlilik beleş kadın kullanmak mı
şu an beleşşin neden sorumluluk alsın ki
Saçmalik
bence onun evlenmeye niyeti yok gibi
Sence olsa 6 yıl beklermiydi
yani okulları bitip işlerini buldularsa beklemek için sebep yok
Soru sahibi Yaş aralığı 25-29 ne okulu olabilir sence bunların ki bahane ya cinsellikten başka bisey degil
yani
6 yıl nedir ulan insan bukadar saf olamaz ya kızlarımız da çok saf erkekler zaten p*c yani vicdan yok ulan insanda biraz vicdan duygu olir be kandırmak yakışır mı Bi erkeğe ulan biz sevgimiz kadının saçına dokunmaya kıyamazdik şimdikiler çatur çutur s*kiyor
haklısın Ramiz dayı
Haklı olmak neye yarıyor be yigenn eeey eyy
bulursun be yaşın genç
Hahahah ben bisey bulmak istemiyorum Yoğun sen bunu nerden çıkardın 🤣🤣🤣 sen buldun mu ki
öyle dertli çaldın ki bende yalnızlıktan şikayet ediyorsun sandım 😂 ben bulamadım mlsf
Senin kafan mı güzel ya ben bisey çalmadım.🤣 ama aferin helal olsun sana evet yalnızlıktan şikayetçiyim yeter 27 yıldır 🤣bulursun yaşın genç 🤣😎
yok be ben senden büyüğüm
Akil yasta değil baştadır derler. De sen kaç yaşındasın olsa olsa 30 dur. Siz kadınlar abartmayi seversiniz
evet 😂 30 yokum ama 29 varım
29 30 diyecektim iyi tahmin etmişim büyüğüm dediğine bak hele ya 2 Yaş ananla baban arasında en az 5 6 Yaş vardır burada 2 senenin lafını yapıyor 😏🤣
yok be aynı yaştalar 😂20 yaşında evlenmişler 25te ben doğmuşum bide benim halime bak 🥴
Hadi ya tutmadı bu teori 🤣goremiyorum halini 🤣nevarmis senin halinde 🙄🤔
29 bekar mutsuz 😂
Normal yani çok büyük değilsin bende küçük değilim 🤣 27 bekar mutlu mutsuz bu daha belli değil 😁
senin yaşında kardeşim var benim 😂 neyse ya soruyu çok işgal ettik rahatsız oldum😀
Yani bunu belirterek benimle olmayacağını 2inci kez vurguladığın için teşekkür ederim çok kabasin 😓sen niye rahatsız oldun rahatsız olan varsa söyler demokratik bir ülke veya uygulama burası
ksden zor be a 😂 ben reel hayattan tercih ederim
burada 2-3 kere karşılaştım ya buradan evlenip Çoluğu çocuğu olan tabi ki hersey nasip kismet işi yanlış anlaşılmasın burada sana ısrar edip mobing yapıp bana yaz diye ısrar etmeyeceğim ya da konuşalım diye konuşmak istersen yazarsin yazmassin o senin bileceğin iş Ama nasibini nerden gelecegini sen bilemezsin.
Bende yıllardır. Reel reel diyorum ama sanaldan denk geliyor yok diyorum sonuç MUTSUZ VE YALNIZ
denk geliyorsa niye kaçıyorsun ki bu arada sana yazılmıorki
Sanal çünkü neoldugu belli degil takip atman gerek buarada Günaydın
cokmu asıksın ona?
kızılcık şerbo fatih doğa diye yorumladım
Onlar 6 ay birliktelerdi ama
Zina yapmayın haram
Cinsellik varsa zor
Düşünmez 🤗
Niçin?
İstememesi saçma
Adım atmadı diye ayrıldık tamam düşünüyorum bende tabii dedi tekrar başladık 2 sene oldu yine adım yok. Yaşı 30
Parası yetersiz ya da düğün sevmiyor yani var bir şeyler
Aynı evde yaşıyoruz zaten. Ev hazır. Yeni eşya altın falan istemem. Bu zamanda düğün herkes zaten yapamaz. Nikah da olur diyorum.
Nikahsız aynı evde yaşamak, hem de muhafazakar biri yani çok ters.
Yani ailesi muhafazakar
Ailesi muhafazakar o değil. Yani evlenme kültürleri var. Kuzenleri hep evlendi. Ailesi muhafazakar olduğu için ayrı yaşıyor zaten
Ailesinin buna bir tepkisi yok mu yani?
Ailesiyle tanışmadım ki. Arada gidiyor ailesinin yanına ama biraz ailevi sorunları var
Tamam sen tanışmadın ama sevgilin anormal yani
Evlenmez o artık ben diyim
Gecbile kalmis
Hiç bir zaman.
Çünkü evlenilecek kız değilsin.
Külliyen zarar
Demekki sen ustiyorsun bunu
Emeklli olunca
60 sene
Bı 6 sene daha lazim
Düşünmez
6 sene sonra
Üzüldüm 🥺
Evlenmeye niyeti yok
Evlensen de bosanirsin
Dusunmez
6 sene...
Yaşın kaç?
27
Onun yaşı kaç? Meslekleriniz işleriniz var mi
30. Öğretmeniz ikimiz de
Soruyu soran bebiş neden sordun saçma ama
Sonuc belli
Gotu sıkıştığında
Nasıl sıkışır?
Mesela hamile kalirsan
Ohaaa asla öyle bişey yapma istemezse ortada kalirsin
Sen yaptın mi
Yapmadım tabikidee
düşünmüyordur
Bi 20 yili daha var
Neden öyle dedin bebiş
6 yilda evlenememiş daha var mı diyo şakami kullaniyo kizi
Sen bakiremisin peki?
Alakası nee?
Sordum sadece
Seni kullanıyor gibi
Gibi 6 yıl kullanmış zaten
Fatih ve Doğa
Kakwmsnsbqjqjq
Onlar 6 ay sevgiliydi ama
İzlemedim pek bilmem ama onun gibi njdjwjd