İlişkide can yakan kadınla, can yakan erkek eşleşse nasıl bir ilişki olur sizce?

Daha adil olurdu bence.:)

Güncellemeler
+1 yıl
Ben aşk kategorisinde sormuştum. Kafanıza göre iş yapmayınız sayın yetkililer..
İlişkide can yakan kadınla, can yakan erkek eşleşse nasıl bir ilişki olur sizce?
Cevapla