Ona arzulayıcı bir bakış attığımda neden boş bakıyorsun diyor, neyi yanlış yapıyorum?

Gözümde veya yüzümde absürt herhangi bir durum yok, çirkin de değilim. Sevgilim bana böyle söylüyor kırıcı olduğunu söylediğimde de kırılacak bir şey yok diyor ve beni anlamıyor. İlk defa bir erkek bana bunu dedi ve bu kişi benim sevgilim. Gerçekten nasıl boş baktığımı düşünüyor anlamıyorum. Sana aşık olan biri bakışların şayet boş olsa bile neden belirtme gereği duyar ki.

Ona arzulayıcı bir bakış attığımda neden boş bakıyorsun diyor, neyi yanlış yapıyorum?
Cevapla