İlişkiye girme korkusu yüzünden eşimle ayrıldık, ne yapacağım?

Ben çok korkuyorum ya neden bilmiyorum onun yaklaşımı beni çok korkuttu zorladı severek ama ilişkiye giremedim 3 ay boyunca doktora gittik vajinismus varmış bende ayrıldık boşanma davası açildi daha önce biriyle ilişkiye girmişim muamelesi yapildi kızlık raporu aldım vajinismus u hiç duydunuz mu 🥺
İlişkiye girme korkusu yüzünden eşimle ayrıldık, ne yapacağım?
Cevapla