Bence hiçbir şekilde iğrenme olmamalıdır..
Varsa sıkıntı vardır, Sevgi vs bitmiştir
Bence hiçbir şekilde iğrenme olmamalıdır..
Varsa sıkıntı vardır, Sevgi vs bitmiştir
ilişkiye girdiğim hiçbir kadına kör kütük aşık değildim :D şayet olsam bile kötü koku, varoş bi davranış, çocuksu hareketler vesaire hevesimi kırardı muhtemelen. iğrenirdim de açıkçası.
Cevap
6Cevap
bakımsız olursa
İğrenme olur awk insan mideli bir canlı
Olabilir 😃
Kokarsa iğrenirim bide çok karı gibi ah ohlayam erkekten iğrenirim
Niye ahlasin ona mi giriyorsun😃🤣
Osurursa beni dalgaya alirsa
Sevişşrken osdurda göreyim seni.
Osurursa, geğirirse, sıçarsa, sarımsak vs. kokarsa
Ciddenmi
İyyy cidden mi ne ya
Bir kişi ile yatağa giriyorsam igrenmem sahsen
Diskilarsa
İğrenmem galiba
Kötü kokuyorsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?