Bir kadın aşık olduğu için mi sevişir, seviştiği için mi aşık olur?

Geçen gün “365 Gün” adlı film seyrettim. Orada kadını kaçırıp zorla sevişiyordu , sonrasında kadın aşık oldu ve evlendiler. Filmlerde olur anca demeyin kadın duygusal bir yapıdadır. Aşk için mi sevişir , seviştiği için mi aşık olur?

Bir kadın aşık olduğu için mi sevişir, seviştiği için mi aşık olur?
Cevapla