Hiçbir duygu hissetmediğim erkeklerle birlikte oluyorum, duygusuz muyum ben?

Bakıyorum kadınlara kimisi sevgili olmayı kimisi nişanlanmayı falan bekliyor bense duygu hissetmediğim biriyle kolayca ilişkiye girebiliyorum üstelik yaşımda genç benim gibi kızlar var mıdır böyle? Duygusuz muyuz biz?
Hiçbir duygu hissetmediğim erkeklerle birlikte oluyorum, duygusuz muyum ben?
Cevapla