Konuşmayı kestiğim kişiyi hala arzuluyorum, sizce çağırsam mı?

beni geri plana attığı için konuşmayı kesmiştim ama arzuluyorum hiç birlikte olmadık. en azından düzenli fb ilişkimiz olur o da lazım insana. ne dersiniz sizce?
Konuşmayı kestiğim kişiyi hala arzuluyorum, sizce çağırsam mı?
Cevapla