Ben umursamam hiç bir şekilde.. eski sevgili benim için eski de kalmıştır bir daha ne yüzüne bakarım ne iletişim kurarım.. bu yüzden de umurum dışı.. ayrıca bazıları eminim eşimle ayda sevgilimle sevişir eski sevgiliyi seslerle rahatsız ederiz falan derler..
Hiç umrumda olmaz, normal komşulardan farkı yoktur gözümde. İstediği kadar sevişip gülüşebilirler. Tanımam etmem, yolda görünce el uzatırım hatta; yeni taşınmışsınız hayırlı olsun Buse ben derim, eşine ve ona.