Onu canımdan çok seviyorum, onun üzülmesine dayanamıyorum, kendimi bildim bileli ona aşığım.. Ama onun sevgilisi varmış ben ona aşıkken sonra ölmüş😥 psikolojisi falan iyi değil, hiç sevgili yapmıyomuş sadece seks amaçlı kullanıyomuş kızları. Benle de bişiler yaşadı ama cinsel ilişkiye girmedik, izin vermedim.
benim sorum, sizce bu çocuk düzelmez mi? Veya yeniden birine aşık olmaz mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Adam karaktersizin önde gideni. “Kızları kullanıyorum” diyor
Yaşadıkları onu öyle yapmış demek ki
Yav he he bizde neler yaşadık
Eee bu yeterli sebep mi?
Bu nasıl bi yalan awq hahHah adam abazalığına kılıf bulmuş
Doğru bu olanlar
Bizimde hayatımızı dürttüler ama biz de sabah kalktık işe gittik
Bu söylediğim ne alaka bilmiyorum
Herkesin yaşadıkları kendine göre ağır demek ki o kaldıramamış sen kaldırabilmişsin
Onun ki daha ağırdır
İntihar edememiş ki şu an başka bir şey konuşuyoruz. Uyuşturuxuyu kimse ölmek için içmiyor bu kadar saf olmayın awq
Yanlış anladın ölmek için içmemiş
mutlulugu haramdan ararsan mutluluk sana haram olur evlenin
Anlamadım
Evlenmeden yaptıgınız her şey zina
Başka kadınlar da onu da arıyor olabilir.
Nasıl ya anlamadım 😥😓🥹💔
Bide kızlarla cinsellik yaşadığı gece ölen sevgilisi bunun rüyasına giriyomus
Ben anladığını düşünüyorum ama bir daha söyleyeyim. Birlikte olduğu kadınlar da ondan bir iz arıyor olabilir. Bir daha hiç kimseyi sevmeyeceğini de düşünüyor olabilir. Onunla cinsel ilişkiye girme kesinlikle. Yarım kalsın. Farklı şekilde ilgisini çek.
Kızı taksa yatmaya devam etmez o zaman.
Tamam teşekkür ederim inşallah her şey güzel olur
Vicdan azabı çektiğiniz söyledi
Rica ederim. Sürekli karşısına çık. Aklında bir şekilde yer edinmeye çalış.
Farklı şekilde ilgisini cek demişsin ne yapabilirim başka?
Tamam sağol gerçekten çok yardımın dokundu Kac kez sordum bu soruyu bı tek senin yardımını hissettim teşekkür ederim onu çok seviyorum 🥹 💔 üvey annesi beni çok beğendi boylu poslu bi kız demiş ve bu benim oğullarıma bakmaz demiş inanabiliyo musun beni çağırdı bayramdan sonra onlara gidicem
Instagramdan takipleşiyoruz
Rica ederim. Çevresinde dolaş. İlgili kız ol. Düzgün bir kız ol. Sürekli gözlerinin içine bak. Gülümse.
Tamam teşekkürler🙏🥰
Rica ederim.
2 saat veriyorum
Neye?
Karısını gömen adam cenezaye gelen kadınlar içersinde kendine eş ararmış
O unutamamış işte bana çok seviyordum onu dedi ailesini falan gördüm baya kötü oldum dedi kız gece rüyalarına giriyormus psikoloğa gitmiş ilaç kullanmış
Hepsi bir vicdan muhasebesi , bu dediğimi unutma
Bilmiyosun ki olanları aynı sokakta oturuyoruz
Bırak onu sıkıntılı tip uzak dur
Bende sıkıntılıyım
😆😆 devam et o zaman ne diyim yani neyi soruyon
Çakallık yapıyor gibime geldi
Tanıyorum çocuğu bizim sokakta oturuyo annesi falan terk etmiş çocukken onları babası başka kadınla evli şu an bu anlattıklarım da doğru bu arada paylaştığı şeylerden belli
Yasannalar durumu başka davranış şekli başka
Nasıl yani
İlginç bir tipolojiymiş
Ciddi olur musunuz çocuk Bizim sokakta oturuyo dedikleri doğru biliyorum 🥹
Geçen konuştuk bunu kullanıyor seni yapma etme
😢😢
Noldu 😓