“O geceyi unutamıyorum” diye yazıp duruyor, bir kere yattık diye bela oldu. Ne yapacağım?

Kendisi gayet yakışıklı biri. Çevrede beğenilen, iş için evime geldi. Ama sonra olan oldu. Evet güzeldi ben de beğendim. Hatta ilk defa biri bana oral yaptı. Ama o gece orada bitti. İkidebir yazıyor neden yazıyorsun dediğimde “o geceyi unutamıyorum ilk defa bu kadar haz aldım, o kadar kişiyle yattım böyle temizi ve haz vereni ilk defa gördüm” tekrar yatmasakta konuşalım falan diyo. Nasıl kurtulucam ayrıca da samimi gelmiyor erkeklerin sahte sözleri

“O geceyi unutamıyorum” diye yazıp duruyor, bir kere yattık diye bela oldu. Ne yapacağım?
Cevapla