Sevgilim benden ayrıldı ama hala arzuladığını söylüyor. Nasıl davranmalıyım?

Sevgilim benden ayrıldı durduk yere ama hala seni arzuluyorum bulusalım dıyor benı kullanıyor mu bılmıyorum cıddı bı ılıskımız vardı barısalım dıyınce barısmıyor ( işi yok suanda işsiz oldugu ıcın onumu goremıyorum demıstı ayrıldık) hala önümü göremiyorum dıyor baskasını mı arzulıyım seni istiyorum dıyor ama ben kötü hissediyorum bulusmaya da gıtmedım hıc

Sevgilim benden ayrıldı ama hala arzuladığını söylüyor. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla