Sizce bu olay aldatmak mı?

Erkek arkadaşımla çok kavgalı bir 1.5 senelik ilişkimiz oldu beni terk etti ve ayrıldık yazın bana geri dönmesi için çok uğraştım ama istemedi ben de tamam dedim. Birkaç hafta sonra bana geri döndü ve tekrar başladık sonra aramıza yine bir soğukluk girdi ama beni o kadar umursamıyordu ki ayrılık konuşması bile yapamıyorduk. Ben bu arada biriyle tanıştım internetten ve buluştuk biraz kafamız güzel olduğu için bir şeyler yaşadım ama o sırada sevgilimle aramızda hiçbir şey yoktu zaten uzun süre de hiç yakın olmadık şimdi yani 4 ay sonra aramız düzlemeye başladı ve bu sefer gerçekten iyiyiz sanırım sizce bu olayı anlatmam lazım mı? Ya da bu aldatmaya girer mi? Ben kendimi gerçekten kötü hissediyorum ve napacağım konusunda çok kararsızım. Yardımcı olursanız sevinirim.
Güncellemeler
+1 yıl
Neler yaşadığımızı soran olmuş sadece or*l ilişki yaşadık başka bir şey olmadı
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de sizce bunu sevgilime anlatmam gerekiyor mu
Sizce bu olay aldatmak mı?
Cevapla