Birkaç kez ilişkiye girdim ama 5cimde kanadım hep farklı kişiler oldu
ama kızlığımı bozan kişi mutlu olduğunu özel bir anı olduğunu söyledi
ne alaka
Birkaç kez ilişkiye girdim ama 5cimde kanadım hep farklı kişiler oldu
ama kızlığımı bozan kişi mutlu olduğunu özel bir anı olduğunu söyledi
ne alaka
Erkekler için o bir totten gibi öyle saçma bir şey yani Bilmiyorlar ki kendinden önce kaç kişi girdi belki kızın vajinası esnek sanki kız Sadece kendisi girmiş gibi havaya giriyorlar Yani sen ondan önce kaç kişiyle ilişkiye girmiştin Onlar da neden kanamadı da bunda kanadı
Arabanıj ilk sahibi sen olursun ilk motoru açan sen oluyorsun gibi bir hissiyat kullanılmış mal almak için 0 ürün parası vermek istemezsin gibi bir anlayış var
Cevap
13Cevap
Saçmasapan şeyler. Bekaretini bozduğun kişinin ahını almakta var. Ben kaldıramazdım, vicdan azabı çekerdim, olası bir ayrılıkta.
Tek gecelik ilişkilerde?
Ben karşıyım. Vicdan muhasebesi yapan birisiyim, bana göre değil.
Ben bakireyle olmam çünkü bana ayak uydurabileceğini cinsel bilgi açısında beni tatmin edemiceğini düşünüyorum, benim için olay gir çık boşal değil
500 kere seks yapanla ilk yapan arasında ciddiyim nokta fark yok. sadece bazılarında 1 damla kan akıyor hepsi bu kadar.
Çok saçma bence erkekler o zaman hep bakimi arıyor yani o tabularını yıkamamış maalesef
kızlık bozmak değil de ilk olmak güzel hissettiriyor.
Öyle saçma sapan takıntılarım yok. Sevdiğim kadın zaten özeldir ve özel hissettirir
İlk dört sekste kanaman olmadı mı hiç ya da tam girmemiş miydi penisleri ☺
Tabi ki düşünsene ilk ve son bunu sen yaptın senden sonra kimse yapamayacak öncede kimse yapamadı özel hissediyor insan kendini
Şanslılarmış lakin umarım ilerde pişman olmazsın
Mal mal düşünce tarzları işte
Hayir iyi bişey değil
5 . Farklı miydi da 5 te kanadı
Önceki 4. iliskinde hiç kanama olmadimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?