Güncellemeler
+1 yıl
Bugun mesaj atti bence vazgeçemiyor. Yuzyuze geldik çok güzel ve bakimliydim. Gözünü alamadi benden telefonlada konustuk
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar o adam bugün yanımdan geçerken bayramımı kutladı bekledi ona sarılsam diye ama yapmadim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Umursamayarak onu görmemezlikten gelerek veya onun yaptığını ona yaparak bu yeterince soru işareti bırakır insanda
Aynen öyle yaptim dün mesaj atmis
Evli ve reddetmiş, bundan daha doğal ne olabilir? Egon mu zedelendi? Nasıl olur da beni reddeder mi diyorsun?
Sana cazip gelen nedir. Evli olması mı? Yoksa onu seviyor musun?
Onu malla uğraşma sana başka evli erkek verelim.
Evli erkeğe göz koyacak biriysen bu muameleyi de fazlasıyla hakediyorsun kardeşim
En sevmediği kişi ile samimiyet kur
çayı reddetmiş. bu çok büyük bir olay değil bence.
Nasıl yani
Çok büyütme işi vardır o yüzden reddetti belkide
Yok tsk ederim dedi
Aklında yer etmeye çalılıyor ki etmiş zaten. Yakında koynunda olursun
Neden reddetti madem
en yakın arkadasıyla ol ona anlatırlar senı
tek derdin bumu güzellik?
Kendi işine bak ugraşma niye kahbelik ypaiyon
Friendzone yemişsin
boş ver şu doktoru
Mühendis
Sen var ya şizofrensin yemin ederim
Değilim adam sadece bana yaziiyor yanimdakine değil
Seni istemiyor, iş için yazıyor özel yazmıyor ayrıca yanımdakilere yazmadığını nerden biliyorsun? Kalbimi basarim onlara da yazıyordur. Kızlar söylemez yazıyor diye. Çok aptalsınnn
Cevap vermiyor soruma dedi kız üstüne de doktor geldi bu yanimdakine hoca şunu diyor yap dedi
Öyle der tabi, adamın yazdığını söylemez. Bak kıçı kırk şişko bir sektersin. Doktor karısını senin gibi biri için bırakmaz ulu orta yerde sarılmani da istemez. Aha şuraya yazıyorum seni işten atıcaklar meslek ahlakına uygun davranmadigin için adama sarıl da gör günü şizofren
Yoo sarılmam ki
Ama yanımdan gidemedi. göğüsleri me bakti
Açan herkese bakarlar, şişkosun göğüslerin büyüktür her erkek bakar. Bana günde 80 erkek bakıyor. erkeklerin doğasında var bu anla artık
Ayrıca nasıl rezil bir insansın, bu ne azgınlık adam baksın diye soyuncaksın neredeyse işini yapsana düzgünce. Valla bak meslek ahlakına uygun davranmadigin için kovulursun sen. Adam seni istese senin kahve içme teklifini kabul eder doyasıya ellerdi kokklardi seni ama istemiyor yaşın da büyük zaten kilon da var işine bak
Sen ne biçim kadınsın benim kilom falan yok ama senin gibi karakterim zayıf olsun istemem sevgilerle!
Dudağına yapış
en yakın arkadasıyla olsun
Goguslerime bakti
Yapış tuba mı
Tutardı adamlarla ne işiniz olur anlamamki
kolay pişman edilir
Nasi
Yok saymam kâfi
Bilirsin sen napacagini
Oo helall ozguvenini mikmis
çok zor
Oldu bile mesaj atti ve karşı karşıya geldik hoguslerimi bakti