Birileriyle tanıştıktan sonra özel muhabbetlere girmesi beni rahatsız ediyor. Yanlış mı düşünüyorum?

ben size bir şey sorucam ama lütfen dalga geçmeden cevap verin. birileri ile tanıştıktan sonra flört olarak böyle +18 muhabbetlere girmeye calısmaları işte ilişkiye girmek icin muhabbet cabaları falan ck rahtsız edior. beni sevn önemseyen buna önem verir gibi geliyor. yanlış mı düşünüyorum? bu yüzden uzaklaşıyorum, soğuyprum konusmayı kesiyorum. sonra üzülüyorum cidden ondan hoslanmıstım ama bu konulara fazla girmesi rahatsız ediyor özellikle belli bir süre geçmeden cüret edebilmesi

Birileriyle tanıştıktan sonra özel muhabbetlere girmesi beni rahatsız ediyor. Yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla