AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
BEnce kesinlikle balayında olmalı en azından aile arkadaş komşu bakısı olmayacak
yanii evet, ama heraldede ilk gecedende aramazlarr yaniii? telefonlarr kapanacak o gunu
belli olmaz sen beni dinle ve yz isterswen detaylı anlatayım her şeyi
Yokyok sagol
rica ederim
Yani evde rahat rahat yapmak varken balayı maceracı olur. Biraz. O gece yeterince ıslanırsan kolay olur. Oral seks ile başlayabilirsiniz
yani en guzelii ev sonra ertesi gun gidin diyorsunuzz?
Ertesi demeyim ama belki ağrı acı hissedebilirsin. Tamamen iyileşince daha iyi olur keyif alırsın o zaman 😉
tamamdaa bilemeyizz ki nezaman iyi olur diye.. :( gecte gitmek istememm
İlk birleşmeyi de ona değil kendin üstünde yapsan daha iyi olur. Açık açık yazardım da anlamışsındır umarım
Yani o senin vajinal yapına da bağlı tâbi ki de geç gitmek olmaz
kendi ustumde derken? tam anliyamadimm yaa :(
Eşini yatağa sırtüstü yatarken sen üstünde yavaş yavaş içine sok. Ama yeterince ıslanırsan kolay olur senin için
amaa ilk'te olmazkii oylee yaaaa :( ilkinde olmasi gerekir ustte.. kani felan neguzel gorur adamligini hiseder o girdi diye
Yani o an hangi pozisyonda olur bilemem ama canın çok yanarsa dediğimi uygulansın.
tamamm tesekkurler
Rica ederim düğün yakın mı?
yokk daha var enaz bir sene :(
Oooo daha bayağı varmış. Sen şimdiden mi düşünüyorsun. 😊☺️
Evet
Peki o zaman cinsel birleşme ile ilgili bir şey olursa yardımcı olmaya çalışırım. İyi geceler 👋👋
tamam tesekkurler sanada iyi geceler
Düğün gecesi nezih bir otelde bir oda ayarlayın bir zahmet...
neden evde olmazmi
Düğünden hemen sonra balayına gidiliyorsa balayında yapılabilir
bilmiyorum iste hangisi daha mantikliysa ona gore yapariz
Evlenmeden yaşamadıysanız balayına kadar beklenmez zaten 😂
haha
Yatak odası balayında gezmekten çok çalışacağız yogun
nasil yani
Balayinda yataktan cikmicazkii
heee
Zaten öyle oluyorki sor balayı yapanlara encok ne gördün diye nedicek
hahaha varsa olan cevaplasin
Kendi evinde ilk ger yatıp uyumalı. Balayında yaşanmalo
yanii kendi evimizde yapmak en mantiklisi mi diyorsunuz?
Yorgunluk durumuna baglı
yani aynenn oda dogru
Biz evimizdeydik en güzel balayı kendi evi insanın bence daha rahat oluyorsun
bencede ev daha bi baska olur evinde ilkini yaparsan.. sonra ertesi gun git deme..
peki nasil gecti ilk gun zor muydu? ben biraz korkuyorumm da :(
Yok canım korkacak ne var. Eşin nazik davranırsa kolayca halledersiniz. Azıcık acıyor ama katlanılmayacak gibi değil
Cok tesekkur ederim kuzumm.. bilmiyorum yaa korkuyorum nedense. Hem utaniyorumda orami acmayi felan.. kendini nasil hazirladinn sen o gune?
Biz önden biraz elleştik 🤣🤣 utanacak bi şey yok o senin eşin sonuçta ve o gün geldiğinde insanda utanma duygusu gidiyor. Sende hani donuk durma sarıl öp
Allahh allahh yaa.. ne degisik bir duygu🥺
Umarimm gider o utangac duygu felan
Gider gider aniden
Aayy umarimm oyledirr yaa🥺🥺 Cook korkuyommm
Ev daha rahat açılış için yabancı yatakta huzursuz olursun sonra bela olur başına
ev daha rahat diyorsunuzz yani?
Yani ne olacak bilinmez çünkü evde olsun
hmm tamam tesekkurler
🤣🤣 Komedi gibi
Bence balayına gidin. balayi otelleri var. cok rahat edersin
ordaki farki nedir?
Hani soyle dusundum ilk geceyii evde gecirsek sonra ertesi gun yola ciksak balayina olmaz mi
Oda olur. kendi evinde belki biraz ses olur komşular falan duyar
yokyaa okadar da olmaz.. ses felan
burada genelde evliler öyle diyor. İlk olacağı için aşırı hassas ve zevk alma durumu
Ne zaman düğün
hmm bilmiyorumm yaa, okadar olmaz bencee.. biraz sizlar felanda ama okadar da degill..
ve daahaa belli degil
Hımm. heyecan var mı . ya da o gece için planların
varr tabii ama o gece icin yo k
Balayında evde her yerde
hmmm
Evlencen mi
evet
Ne zaman
daha belli degil
Nasıl belli değil
evet daha tarihini belirlemedik
Ne zaman düşünüyonuz
Fark etmez önemli olan yaşamak 😉
aynenn oda dogruu ama belki ev daha rahat olur nebilim hani ilk ya.. kanama vs
Kendi evi değil balayı en mantıklısı
sizce neden?
Eve gidiyosun üst değiş yemek ye falan fırsatın kalmazki zaten yorgun olacaksın
yemekk niye yiyelimm yaa gece vaktii..
Bütün gün düğünde yiyebilecekmsn
,,😄
hahahaa biara yerizz yaa
Üstünü değişip yola çıkarsın zaten , düğün ne zmn
Komşularda yqşayın siz
Evde
😌
Kendi evi
sence neden
Adettendir
niye oyleki bi nedeni vardir heralde
Bazı sıkıntılar yaşanabilir so açıdan evinde olması daha mantıklı
nasilll sikintilar? ya da ne gibi
Kanama durmaz falan
okadar da olmaz yanii.. regl de durmuuyorki
O öyle bişe değil
public bir yerde
yok
Biz balayundaydık
dugun gunumu gittiniz hemen
Evet
hee tamamm nasil gecti
Yoknartıknanalatayım öı hemde ulunorta
Balayı tabiki 🤤
hmm
Güzel bir jakuzi ya da küvet olacak manzara ve kremler haplar jddgj
:)
Sen nerde istiyon
bilemedimm aslindaa ev.. kendi evimiz yuvamizz yatagimizz
Hayır ya git gez eğlen seviş bu kadar kapalı olma 🥲😌
tamamm illk gece evde sonra ertesii gunnn balayi
Hayır yaaaa of kır şu evcil duvarını 🙄
ne var bunda ya
Kızım biraz üstten al kadınsın sen bırak götürsün gez toz iç ala ala 🙄
zatenn goturmesinn demiyorumkii.. sadece ilk gece evde gecirmek en mantiklisii.. hani s*ksinn sonra da ertesi gun balayina tatile gidek gezek
Gidemezsin kızım krkdkd
niyeeeeeee?
Ozz gelsene lütfen 🙄
kendi ev tab2
sence neden?
ne neden balayi yolculuguyla cartla curtla ugrastiktan sonra bide gerdekle mi ugrascam gerdegimi evde hllederim iyi uyku cektikten sonra saglam kafayla balayimi yapar gelirim
yanii evett dogruu haklisinnn ozaman balayini bir iki gun sonraya alinacak
yes ertesi gun en iyi
tamamdir tesekkurlerr :) sen yaptin mi yasadinmi
ricaas
:)
Kendi evinde
en mantiklisi bence deme? sen yasadin mi?
Evde yasayip ertesi gun gidilir deme balayina
Yaşadım kendi evimde
neguzell :) Peki kendini nasil hazirliyorsunn o duruma?
ben biraz korkuyorumda
Bende zor alıştım
nedenn? okadarmi kotu ki?
Hayır tabii ben stres yapmıştım
aahh kuzumm yaa niye stress yaptinkii?
bu tercih meselesi.
:)
Evde olabilir
sence neden?
Kendi evimde tabi
pekii neden?
Benim nedenler biraz özel burdan söylemem 😂🤷
tuhh
Gizldn çık istersn
yok olmaz
neden
olmaz kimseye yazamm
Fantazimi dicektim bende neyse problem yok ya nasıl isterrsen
tlmm sagol
Bişey anlatcam sana ya