Sevgilimle ilişki yaşadım, kimseye söyleyemiyorum. Ne yapmam lazım?

Ben bi hata yaptım sevgilimle cinsel ilişki yaşadık ciddiydik ama sonradan anlaşamadık hep kavga falan, ayrıldı benden, ben hayatıma alacağım kişiye bu durumu nasıl anlatacağımı bilmiyorm veya ne zaman demem gerektiğini bilmiyorum bazıları faydalanmak ister kullanmak ister diye de korkuyorum soylemeye
Sevgilimle ilişki yaşadım, kimseye söyleyemiyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla