Sevgilim sanırım ilişki bekliyor, olmayacağını nasıl söyleyebilirim?

Yaza yaşım 29 olcak ve sadece 1 sevgilim oldu. 3 cü kadınlar yüzünden ayrıldım. Onunla herşeyi yaşadım giriş hariç. Utanmıyorum sıkılmıyodum çok da istiyordum. Şimdi çok daha yakışıklı iyi kalpli biriyle birlikteyim. Ve daha aşkım bile diyemiyorum. Çocuk yakınıyor artık. Onu geçtim geçen sevişirken seni hiç bişeye zorlamam dedi. Ama bu bende bişey çağrıştırdı. Evlilik geçirmiş birisi. Ve tüm ilişkileriyle de sanırım birlikte olmuş. Banada senin bir sürü sevgilin olmuştur dedi dışardan öyle yansıyorum çünkü. Bakire olduğumu nasıl söylicem. Zaten gece çıkamıyorum ailemden ötürü. Açıklayamıyorum arkadaşlarının kuzenlerinin ortamlarına çağırıyor gidemiyorum. Evine çağırıyor gitmiyorum. Ailesinden utanıyorum. Annesine anlatmış beni kızdım acelen neydi dedim.. Utanıyorum da bakireyim desem güler bana bence. Napcam ya? Nasıl söylicem

Güncellemeler
+1 yıl
Gnc
Sevgilim sanırım ilişki bekliyor, olmayacağını nasıl söyleyebilirim?
Cevapla