4 yıldır birlikteyiz artık görmek istiyorum diyip beni darlıyor bende onu arzuluyorum ama doğru mu bilmiyorum güvenmeli miyim? Bir kere açılan wp kismından atsam yine de sorun olur mu bu arada uzun süre ayrı da kaldık
Güncellemeler
+1 yıl
Basit görünmek istemiyorum sadece arzuluyorum onu sadece seks yapılacak kiz gözüyle bakacaksa atmayacağım
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldım.
4 yıldır birlikteyiz, görmek istiyorum diyor. Nude atmalı mıyım?
Ya evlenelim diyor ama bunlardan hiç bahsetmiyor sadece yaza alacağım seni vsss şeyler söylüyor istiycem babandan falan ama tanışmaya bile gelmedi. Ailemle ama nude istiyor atmayayım en iyisi ya
Hayir yapma 4 yıldır birbrinizi evlenip gorun ne o öyle
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bir yanım da öyle söylüyor isteyen beklesin değil mi yani ne o öyle ayrıca yaşı başı gelmiş adam 30 yaşında bu yaz evlenelim diyor ama ortada hareket yok
Ya evlenelim diyor ama bunlardan hiç bahsetmiyor sadece yaza alacağım seni vsss şeyler söylüyor istiycem babandan falan ama tanışmaya bile gelmedi. Ailemle ama nude istiyor atmayayım en iyisi ya haklısın
Aynen tek görülümlü atabilirsin bence artık haketmiş
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
4 yıl az bi süre mi? Bunun için dört yıl asla beklemezdim çoktan ayrılırdım. İnsan oğlu sanki 1000 yıl yaşıyormuş gibi konuşuyorsunuz. Ayrıca 4 yıl sevgili kalmak da neyin nesi evlenin madem
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evlenmiyor naoayım alacam seni diyor yaza evlenelim diyor tık yok adamda
Basitlik diyil bu benimde böyle bı ilişkim vardı 2yil aynı şehirde olmamıza rağmen bulumak istemdinsaygi duydum 2yil sonra buluştuk cinselik anlminda birliktelik istemedi saygı duydum 3yil toplamda 5yil sonra bana mesaj atı Ercan haytimda biri var sen yoluna ben yoluma
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Uzun süre ayrı kalmışsınız bence bu iş sakat atma evliliğe bırak
Yaza evlenelim diyor ama bir hareket yok kendisi 30 yaşında 5 yaş var aramızda
Yaza az kaldı zaten sexting yapın idare edin 😅
Nude atma
Ya evlenelim diyor ama bunlardan hiç bahsetmiyor sadece yaza alacağım seni vsss şeyler söylüyor istiycem babandan falan ama tanışmaya bile gelmedi. Ailemle ama nude istiyor atmayayım en iyisi ya
Atma
Atmadım.
Aferin 😅
Atma derim seven adam bekler bak yaza evlenelim diyormuş zaten , şunun şurasında yaza ne kaldı ki 😂
Hayir yapma 4 yıldır birbrinizi evlenip gorun ne o öyle
Bir yanım da öyle söylüyor isteyen beklesin değil mi yani ne o öyle ayrıca yaşı başı gelmiş adam 30 yaşında bu yaz evlenelim diyor ama ortada hareket yok
Evlenecek adam 4 yıldır bekler mi
Ya evlenelim diyor ama bunlardan hiç bahsetmiyor sadece yaza alacağım seni vsss şeyler söylüyor istiycem babandan falan ama tanışmaya bile gelmedi. Ailemle ama nude istiyor atmayayım en iyisi ya haklısın
Helalin olmayacak birisine hayallerle yaşamaya ve devam etmesine sen karar verirsin
Bir kişi seni seviyorsa Sana değer veriyorsa asla böyle bir şey istemez
Yüzün belli olmadan atabilirsin ama bununla kalmaz daha fazlasını isteyeceği kesin
Dört yıldır güvenemediysen zaten ilişkini devam ettirmemelisin
Tek açımlık yapabilirsin belki ama başka bir cihazdan foto da çekebilir şimdi fotoyu alacak olursa her türlü yapar
Bence atma. Evlenmenize az kalmış. Bedenini evliliğe sakla daha kıymetli görünür
En doğru kararı verdin. Dediğin sebepten mi ayrıldın?
Atma bence madem ciddi o zaman evlenince doya doya görür.
Peki sexting tarzı konuşuyor musunuz hiç yani yoksa direk konu nude ye mi geliyor ve o hiç attı mı sana sen istedin mi atmasını?
O bana hiç atmadı. Bende hiç atmadım ama istedi. İşte
Aynen tek görülümlü atabilirsin bence artık haketmiş
4 yıl az bi süre mi? Bunun için dört yıl asla beklemezdim çoktan ayrılırdım. İnsan oğlu sanki 1000 yıl yaşıyormuş gibi konuşuyorsunuz. Ayrıca 4 yıl sevgili kalmak da neyin nesi evlenin madem
Evlenmiyor naoayım alacam seni diyor yaza evlenelim diyor tık yok adamda
Atmanı tavsiye etmem sonra pişman olursun attığın için
Atma bence evlenirse gorur zaten
atma tabiki evlenince demeye devam
Hayır atma sonra yataktan çıkartmaz
yüzünü gösterme. arzuluyorsan at
4 yıldan sonra da hala tanıyıp bir aşama kaydedemediyseniz pes.
Ya istediğini yap. Ya kısıtlı yap. ya da olmaz de kestirip at.
Önce görüp yorum yapabilir miyim
4 yildir nasil olmaz ya garip bence yol ver
Atarsan devamını ister bunu unutma
İyi yaptın ayrilmakla..
Neyi görmek istiyor
basitleştirme kendini gülüm ya
Atmadım asko ya doğru olan atmamak..
Atma
Atma.
Neyi görecek?
Çıplak foto
Yolla yolla
Olmaz at gitsin :)
Evet canım at
4 yıl mı
Atma
Ne alaka
Kız ne ne alaka hayret bişey soru soruyor cevabını alınca neyini anlamıyorsun.. atayım mi demişsin bende sana atma demişim anlamak bu kadar Zor mu
Ben ayrıldım yazdım ya hani 😅o yüzden
Yeni güncel yapmışın onu ben okuduğum da yoktu
Saçmalama istersen
Ayyy askooo haklısın
saçmala
Atma malsin
Mamalisin. At ma
Neden
Atma 4yil dayanmış atarsan aranızdaki iliski basitlesir
Evet bende basit olmak istemiyorum.
Basitlik diyil bu benimde böyle bı ilişkim vardı 2yil aynı şehirde olmamıza rağmen bulumak istemdinsaygi duydum 2yil sonra buluştuk cinselik anlminda birliktelik istemedi saygı duydum 3yil toplamda 5yil sonra bana mesaj atı Ercan haytimda biri var sen yoluna ben yoluma
Beklesin yolarsan hem basit durumuna düşmüş olursun hemde kendinden ödün verisin ve bu nu hep ister
Bence de atmamalıyım ya haklısın
Ama takdir etim karşıdaki kişiyi 4yil Allah mutlu etsin
Ama biz ayrılıp barıştık bir kaç kere sadece 4 yıldır tanıdığım bir insan
Ozman başka onu bilemem
Sevgiden çok alışkanlık var gibi aslında siz bir birinize alstiginiz için kopamiyosunuz gibi
4yil az zaman diyil ufak bı şansı vardı ama ayrılıp barismalar o şansı kaybetirmis
Tek acilmalik at
Evet öyle yapacağım ama atmalı mıyım bilemedim
At bence yazık ona da canı istemesi gayet normal zorunlu bir ihtiyaç cinsellik. Hele ki insan sevdiğini arzular çok şey ister
Neden atman gerektigini de anlatırım gerekirse bütün detay ve sebepleriyle gizli olmasaydin keşke
Güvenme nude atma
güvenme
Tesettürlü musun
4 yıl mı ohaa
Atma bence de..
4 yildir ama seni hic glrmedimi
atmalısınnn
attin mi nude
Hayir herkes atma diyor atmıyorum ya 😅😅😅 evlenince görsün ö k ü. Z
dayanamaz yaaaa zavalliya at kiyaklik yap iste