Çiftler neden birlikte bir şey yaşarken o anları kayda alırlar?

Ayrılırsa tehdit etmek için mi yoksa daha sonrasında izlemek için mi. Oda arkadaşım sevgilisinden ayrılmış videolar vardı falan diye ağlıyor. Niye çekmesine izin verdin falan dedik cevaplamiyor.
Çiftler neden birlikte bir şey yaşarken o anları kayda alırlar?
Cevapla