Eşimin isteksizliği yüzünden başkasını düşünmeye başladım. Bu beni kötü biri yapar mı?

6 yıllık evliyiz. Cicim ayı sonrasında yanlış anlaşılmasın ama +45 yaş gibi haftada 1 olmaya başladı. Haftada 2 olunca tuhaflık mı var diyecek hale geldim. Tıbbî ya da psikolojik engel olmamasına rağmen bazen 10-15 gün ilişkiye girmez olduk. Libidosu yüksek bir kadınım. Aseksüel de değil eşim. Bana söyleyebileceğiniz neredeyse herşeyi yapmışımdır. Kendi isteyince yanaşıyor. Ben isteyince kendisi istemeyince olmuyor, olduramıyorum. Libido başıma vurdu ben de başka birini düşünmeye başladım. Yaptığım günah, yanlış biliyorum. Boşanmayı düşündüm. Şuanda tek başına çalışsam da hem tek kadına ev vermiyorlar olduğum muhitte hem de şuanki kiraları karşılayıp geçinmem için 30-40 bin kazanmam lazım. Bu durumu ne kadar sürdürebilirim bilmiyorum. Onun nadiren libidosu yükselince umutlanıyorum döngüsel şekilde o ihtiyacını gideriyor ve tekrar ihtiyaç duyana kadar libidosuyla baş başa kalan ben oluyorum.

Eşimin isteksizliği yüzünden başkasını düşünmeye başladım. Bu beni kötü biri yapar mı?
Cevapla