Yanıma gelince sadece cinsellik düşünen biri için üzülmeye değer mi?

Sevgilimle 3 ay önce ayrıldık.. disardayken asla onunla takılamazdim.. arabayla alır beni gezerdik , ya da arabada onunla birseyler yaşamamı isterdi... en son buluşmamız da ona oral yapmami istedi yapamadim.. hem utandım hemde kendime gerçekten yakıştıramadım, evlenmeden bu tür şeyleri yaşamayı tercih eden biri değildim bu yüzden de yapamadim.. beni eve bıraktı iki gün boyunca ne aradi ne sordu.. Ben ona yazdım neden alamadığını sordum, işlerim var yoğunum dedi hastayım dedi.. bunlar bana göre bahane değildi.. çok kırmıştım hakaret edip ondan ayrıldım ama onu gerçekten saf temiz bir kalple sevmiştim.. zerre kadar sevgi dışında menfaatim yoktu.. bazen çok üzülüyor çok özlüyorum ama böyle birinde değmediğini düşünüyorum.. kalbimede söz getiremediğim için aşk için değer diyorum.. ne yapayim sizce nasıl unutup yoluma bakabilirim?
Yanıma gelince sadece cinsellik düşünen biri için üzülmeye değer mi?
Cevapla