Sevgilim var ancak kullanılmak galiba hoşuma gidiyor ne yapacağım ben böyle?

Erkeklerle konuşuyorum veriyorum hatta. Ama o erkeklerle bağımız kesiliyor üzülüyorum yeni kişi arayışına giriyorum yine aynı döngü oluyor.. Böyle ne yapacağım bilmiyorum beni kullanmaları hoşuma gidiyor oysa ki onlar kayboluyor bir süre sonra..

Sevgilim var ancak kullanılmak galiba hoşuma gidiyor ne yapacağım ben böyle?
Cevapla