Olur ya o gece açmışsın haydar haydar türküsünü İçeceğinide yanına Demlemişsin kendini pencere kenarına Olur ya seviyorsun karanlığı Kimse ile görüşmeden sohbet etmeyide...
Canın istemese de karşı taraf istiyor diye ilişki yaşar mısın?
Şehvet heyecan olmaz Bu kez de karşı tarafta pek bişey anlamayacak Eskiden bedenleri birbirine şaplatmanın keyfide bi başkaydı asocan Ama insan bazen nefes alırken dinlenmekte istiyor. Dinlenirken koyından keçiden süt içen bebeden bahseden sevgiliyi de
En İyi Cevaplar