Partnerim birlikte olurken bazen boşalma olmuyor, ama o andan çok keyif aldığını söylüyor. Sizce doğru mu?

Uzun süreli bir ilişkim var. Bazen onunla birlikte olduğumuzda boşalamıyor, yorgunluk stres, alkol gibi faktörlerin etkisi olduğunu söylüyor, hatta o an inanılmaz keyif aldığını söylüyor, sarılıyor temas ediyor. Ama ben durumun böyle olmadığını düşünüyorum, acaba hayatında başkası mı var da uzun sürüyor böyle? Ya da alkolün etkisi olabilir mi?
Erkekler lütfen samimi yorumlar bekliyorum, bir erkek her kadınla birlikte olabilir mi?
Eğer sevmiyorsa birlikte olurken gözünün içine bakıp seni seviyorum deyip birliktelikten sonra sarılması sevgi göstermesi değil midir? Nasıl anlayacağım?
Partnerim birlikte olurken bazen boşalma olmuyor, ama o andan çok keyif aldığını söylüyor. Sizce doğru mu?
Cevapla