6 yıldır evliyiz. Uyku anlayışımız çok farklı. O 2 saat uyusa da uyanıp işe gidebiliyor. Ben de en azından 5-8 saat arası uyumazsam gün içinde sürekli baş ağrısı çekiyorum. Evliliğin ilk yıllarında ona eşlik etmek için geç saatlerde yatıyordum ilişki de o arada oluyordu. 1-2 yıldır bünyem dayanmadığı için o gelmese de uykum gelince uyuyorum. Tahminen 6 aydır neredeyse her ilişki öncesinde beni uykumun en derin zamanında uyandırıyor. Gece 3-4-5 fark etmiyor. Biliyorum o kadar kadın eşi arzulamıyor diye üzülüp ağlarken şikâyet etmem doğru değil. Fakat eşimin yaptığı normal mi? Her gece acaba yanaşacak diye uykum bölünecek mi diye düşünmekten stres oluyorum. Arzulaması güzel ama gündüzler torbaya girmedi. İşten normal bir saatte geliyor vardiya da çalışmıyor. Buraya yazmam belki doğru değil ama bunu soracak arkadaşım yok. Görüşlerinizi bekliyorum.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer