Biriyle özel şeyler yaşayıp ayrılmak nasıl hissettiriyor?

Benimde durumum bu şu an. Sence pişman olmak ne kadar doğru ya da hayat bu hata da yapılabilir yaşandı ve bitti mi demeli insan.
Biriyle özel şeyler yaşayıp ayrılmak nasıl hissettiriyor?
Cevapla