İlişki esnasında baskın olmayı mı yoksa hükmedilen olmayı mı arzularsınız? Sizce bu seçiminiz cinsiyetiniz yüzünden mi?

Cinsiyete göre bir seçilim bilmsel olarak doğru mu sizce? Ben domine edilmekten hoşlanıyorum. İlişkide pasifize edilmek benim ruhumda acayip bir tatmin ve memnuniyet duygusu yaratıyor. Ama bunun cinsiyetimden gelen hormon ve duygular yüzünden olduğunu düşünüyorum. Siz neden hoşlanıyosunuz ve etken/ edilgenlik seçiminizi neye bağlıyosunuz?

İlişki esnasında baskın olmayı mı yoksa hükmedilen olmayı mı arzularsınız? Sizce bu seçiminiz cinsiyetiniz yüzünden mi?
Cevapla