Arkadaşım evde kocasıyla birlikte olmak için 90 puan toplatıyormuş, sizce iyi mi yapıyor?

Arkadaşım evde kocasıyla birlikte olmak için 90 puan toplatıyormuş, sizce iyi mi yapıyor?

100 üzerinden 90 puan toplamadıkça beraber olmuyormuş, çiçek alırsa 20 puan, hediye alıp beğenirse 25 puan beğenmezse -10 puan veriyormuş. Ev işine yardım etmek her iş için 5 puanmış, "90 puanı toplamışsın" diyerek beraber oluyormuş, dün gece sağlamasını yapıp "5 puan eksik demiş", bana sordu iyi mi yapıyorum diye karar veremedim size sorup öyle arkadaşıma cevap vereceğim.

Arkadaşım evde kocasıyla birlikte olmak için 90 puan toplatıyormuş, sizce iyi mi yapıyor?
Cevapla