Eski sevgilim iki ay sonra yazdı, seksting yapmak istedi. Ne yapmalıyım?

Biz baya kötü ayrılmıştık üç ay önce ve beni her yerden engellemişti. Sonra kaldırıp yazmıştı bahanelerle işte olmaz bizden diye. Bende tm dedim vb. Aramıştı açmamıştım. İki ay geçti bunun üzerindne ve bana yazdı bu sabah naber diye aramızda sekstingte vardı fazlasıyla. Dedim sen engellediğin kıza niye yazıyosun ki içimden geldi dedi seni kötü laf ettiğin için emgelledim dedi. Beddua ermiştim o an dkdkk işte dedim tm haklı olabilirsin dedim sonra özür diledi. Konuyu sekstinge çevirdi bende istiyorum şimdi yalan yok. Dedim biz arkadaşız ama daha konuşmayalım bunları sana karşı koyamıyorum bilmiyomusun dedi. Beni emgellemesine rağmen geri yazdı daha da senle konuşmam diyen çocuk
Eski sevgilim iki ay sonra yazdı, seksting yapmak istedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla