Sevgili olmadığımız birine niye zihnimiz takılı kalır?

Kendisiyle sexting yapmıştım ama normal muhabbetimiz de oluyordu şakalaşmalar şiirler garip bi ilişkimiz vardı yani ama ben sextingi bırakmak istediğimi söyledim o da tamam yine de konuşalım dedi fakat sonra yapamadı iletişimi bitirdi ama aklıma geliyo arada 1 ay olacak neredeyse instagram hesabımı kapatıp açıyorum arada ona mesaj atıp siliyorum napacağım, mesajlarımı da görmüyo zaten

Sevgili olmadığımız birine niye zihnimiz takılı kalır?
Cevapla