Bu yaşta kadın gibi hissetmek istemem ve ilişkiye girmek istemem anormal mi?

18 yaşındayım. Ama hiç ilişkiye girmedim artık bakire kalmak istemiyorum genç kız değil de kadın gibi hissetmek istiyorum. Yaşıtlarıma göre olgunum ve böyle hissetmem normal mi

Bu yaşta kadın gibi hissetmek istemem ve ilişkiye girmek istemem anormal mi?
Cevapla