Yakın bir erkek arkadaşımla tensel uyumumuz aşırı iyi ama sevgilisi var, sizce bunu ona itiraf etmeli miyim?

çocuğun kız arkadaşı var 1 ay falan oluyor aramızdaki çekim aşırı iyi bazen yan yana otururken belime dokunuyor cok normal bir şeymiş gibi sana temas etmeyi seviyorum diyor ama hiçbir şekilde daha ilerisi olmadı aramızda 6 yıldır da arkadaşız ama benim içim şimdi kıpır kıpır ediyor, yanlış anlaşılma olmasın aşk anlamında demiyorum cinsellik anlamında arzuluyorum onu hiçbir şekilde duygusal bir şey yok sizce bunu ona itiraf etmeli miyim kız arkadaşına söylemem de zaten
Güncellemeler
+1 yıl
itiraf ettim ve birlikte olduk ancak yorumlarınızı şimdi okuyabildim ve şunu söylemek istiyorum aralarında ciddi bir ilişki yoktu, ki zaten 5-6 ay flört etmişler ama ne sevgili olduklarında ne de flört döneminde aralarında hiçbir şey geçmemiş kaldı ki birbirlerine tahammülleri dahi yoktu anlaşamıyorlardı ve bitirdiler biz birlikte olduğumuz için değil anlaşamadıkları için bitirdiler ben de çocukla görüşmüyorum şu an bir kerecik bir şeydi iyi akşamlar.
Yakın bir erkek arkadaşımla tensel uyumumuz aşırı iyi ama sevgilisi var, sizce bunu ona itiraf etmeli miyim?
Cevapla