Sadece bir soru sorcam birini bulmak için napiyorsun? Benim çevremde hiç yok internette olanlar da direkt fotoğraf falan isityor ben atmayinca da sohbet ilerlemiyor ben gizli saklı yaşamak istiyorum ama imkansız gibi ya yok olmuyor
Ya tamam da niye illa fotoğraf biraz konuşulur huyumuzu suyumuzu tanırız yüz yüze görüşürüz erkeklerle sanaldan hayatta konuşmuyorum onlara kadın olsun yeter fotoğraf falan istemezler zaten ama kadınların bu tutumu beni çok şaşırtıyor bu gidişle hep içimde yaşayacağım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Arkadaş çevrem biliyor hep olumlu destek aldım ama ailemden ablam biliyor karşı ama saygı duyuyorum diyor
Ne mutlu ne güzel senin adına sevindim ben söylesem vururlar gibi🙈
Arkadaşlarının buna laf etmeye hakkı yok aşko bunu unutma destek olmayan zaten dostun değildir
Haklısın çekindiğim için onlara dahi söylemedim
Ufak bişeyler yasadık diye biseksuel olmayız bence
Ne yaşadın bilemem neler hissettiğini
Herkes mutlu olsun jdkdkd
Tabi ki mutluluklar dilerin
Dilerim*
Teşekkür ederim yazabilirsin dm sohbet edebilriz
Teşekkür ederim
Çevreme söyleyemedim hele Ankara gibi bir yerde bunu bulmak da söylemek de o kadar zor ki
ikisi de değilim ama olup fikir alış verişi yapmak isteyen oldu 🤷🏻♂️🤷🏻♂️
Söylemedim. Biseksüelmişsin. İlişkilerinde aktif misin pasif mi?
Insani en iyi kendisi gibi olan anlar o yuzdende ne aile ne yakin cevre kimseye soylemek zorunda degilim. Gerelte yok.
Biseksüelim sadece internette tanıştıklarım biliyor reeldekilere demem diyemem 🙈
evet söyledim tepki yoktu
Bende ondan korkuyorum işte
Hayatta söyleyemem imkansız
Kader arkadaşım diyorum sana ahfhg
Sen de bisexsüel misin benim gibi hckfk
Biseksüelim evet
Sadece bir soru sorcam birini bulmak için napiyorsun? Benim çevremde hiç yok internette olanlar da direkt fotoğraf falan isityor ben atmayinca da sohbet ilerlemiyor ben gizli saklı yaşamak istiyorum ama imkansız gibi ya yok olmuyor
Nasıl yazaym ki burdan şimdi fotoğraf atmaktan çekinme bence normal değil mi sence de erkek çıkmasından iyidir
Erkek değiller zaten sesli mesaj falan atıyoruz ama iş fotoğrafa gelince olmuyor işte güvenemiyorum kimseye
Hmm anladım canım görmek istiyorlar demekki bilemedim bende görmek isterim ama kendimi de gösteririm
Onlarda aynısını diyor 😅
Normal canım herkes konuştuğunu görmek ister ki
Ya tamam da niye illa fotoğraf biraz konuşulur huyumuzu suyumuzu tanırız yüz yüze görüşürüz erkeklerle sanaldan hayatta konuşmuyorum onlara kadın olsun yeter fotoğraf falan istemezler zaten ama kadınların bu tutumu beni çok şaşırtıyor bu gidişle hep içimde yaşayacağım
Yani konuştuğun kişiyi görmek istersin herkes oyle dediğim gibi içinde kalır ozaman senin kimse görmediği ne olduğunu bilmedigiyle konuşmak istemez
Doğru sağlık olsun
Heteroyum dedigimde hoc tepki almadim
İmkansız maalesef
Evliyim, eşim lezbiyen fantazisi denemek istiyor,
Bir kiz arkadasim oyleydi
Kimse çevresine söylemiyoki bunu gizli yalıyolar
Sende öylesin anladık
Evet biseksüelim kötü bir şey değil bu
Aktifmisin
Yakın arkadas çevrem biliyo ailem bilmiyo
Yakin arkadas bir gun olur uzak arkadas. Sen kimseye guvenme
Bende oyleyim
Soru güzel d3tay goruselim
Babama ben topum dedim top gibi oynadı evde
Sen lezmisin bisexmi
Biseksüelim
Yasadinmi peki kızla biseyler
Özel onlar yorum için teşekkürler
Saygı duyarimda konuşmak istemiştim sadece kötü niyetle yazmadimki
O nedir lo