Sevgilinizle yaşadığınız en özel anları yakın arkadaşınıza anlatır mısınız?

Sevgilinizle yaşadığınız en özel anları yakın arkadaşınıza anlatır mısınız?

Günümüz ilişkilerinde fazla bir özel kalmadı maalesef. Herkes yaşadığı her şeyi anlatıyor. Ama bence özel kişilerle özel anlar sadece iki kişi arasında kalmalı. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Sevgilinizle yaşadığınız en özel anları yakın arkadaşınıza anlatır mısınız?
Cevapla