
Günümüz ilişkilerinde fazla bir özel kalmadı maalesef. Herkes yaşadığı her şeyi anlatıyor. Ama bence özel kişilerle özel anlar sadece iki kişi arasında kalmalı. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Günümüz ilişkilerinde fazla bir özel kalmadı maalesef. Herkes yaşadığı her şeyi anlatıyor. Ama bence özel kişilerle özel anlar sadece iki kişi arasında kalmalı. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Oha abartma sen de gkrkel
Anlatanlar var ama 😂
Onlardan bana ne 😂 soru yanlış böyle soru mu olur KS
Al işte bir de şikayet edildik 😂
Yokk büyüsü kaçmasın
İki kişi arasında kalsın bence de
Cevap
4Cevap
Anlatmam, orada yaşanan orada kalır.
Bence de orada kalsın 😇
Hayır anlatmam. İki kişi arasında yaşananlar iki kişi arasında kalmalı...
Kesinlikle doğru 😇
Çok yakın bir arkadaşım ve kuzenime anlatırım en fazla
anlatmazdım hiç ama videolarımızı görünce anlatır oldum
Özel, kötü, iyi. Hiç bir şeyimi anlatmam ya
Helal sana 😇
Amin😄
Hayır bana anlatanlar karaktersiz geliyor
Asla hem onlara ne
Doğru düşünce bu 😇
Teşekkürler 😂😊
Hayır anlatmam..
Cinsellik konusmam
Karşılıklı olursa olabilir 😁😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar