14 Şubat gününü birlikte geçirelim derken bir yandan dostum diyor. Ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar uzun zamandır Bi adamla konuşuyorum cinsel ilişki yaşadık birliktelik vardı ama asıl sorun bana dostum demesi yani dostum diyip duruyor dedim dostun değilim ne diyim diyor. Birlikte olduğum adamları ona anlatıyorum seni ben... yapacam diyor. Bugün de gel yanıma dedi birlikte olmak için ama 14 şubatta hep yalnızdım bu sefer sen ol falan dedi sonra ablamdan izin almak için mesaj atmış sevgililer gününde birlikte vakit geçirmek yemek yemek istiyorum vb sonunda da o benim çok sevdiğim dostum demiş

14 Şubat gününü birlikte geçirelim derken bir yandan dostum diyor. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla