Erkek arkadaşlarım bazı kızlardan bahsederken "ilk sevgilisi bendim benimle beraber oldu" diye bahsediyor, niye böyle?

Arkadaşlarım (erkek birkaçı) dertleşiyoruz işte. eski sevgililerden konuşuyoruz. Aralarından biri 2-3 sene önceki eski sevgilisinin fotosunu gösterdi, sonra çocuk şey dedi "kız 25 yaşındaydı, hiç sevgilisi olmamıştı tanıştığımızda, ilk yattığı kişiydim hem de" falan dedi. sonra başkası da "ah be.. ben de şunun öyleydim.." yaptı.

ya dedim "madem ahlayacaksınız vahlayacaksınız neden kızların günahına girdiniz ayrılmasaydınız... bir de utanmayıp ilki bendim diye bahsediyorsunuz" dedim. utandılar biraz. "kötü anmıyoruz kızları aslında falan" yaptılar.. bahsedilir mi böyle? saçmalık.. arkadaşlarım olduğu için bu insanlar daha da sinirlendim. Siz kendi aranızda böyle konusuyor musunuz erkekler?

Erkek arkadaşlarım bazı kızlardan bahsederken "ilk sevgilisi bendim benimle beraber oldu" diye bahsediyor, niye böyle?
Cevapla