Bazen memem ve vajinam olduğu için kendimi aşırı şanslı hissediyorum, normal değil mi?

İyiki kız olarak doğmuşum iyi ki
Bazen memem ve vajinam olduğu için kendimi aşırı şanslı hissediyorum, normal değil mi?
Cevapla