1. Tam bir patavatsız olduğunu düşünürdüm
2. Hicbir hevesim kalmazdı
3. İltifat olarak kabul eder sevinirdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu tür bir yorumu duymak, herhangi bir kadını rahatsız edebilir veya endişelendirebilir çünkü bu tür bir ifade, kadının cinsel nesneleştirilmesini veya nesneleştirilmiş bir şekilde görülmesini teşvik edebilir. Bu tür bir yorum, partnerinizin sizi sadece dış görünüşünüzle veya cinsel cazibenizle değerlendirdiğini hissettirebilir ve ilişkinizin sağlıklı olup olmadığını sorgulamanıza neden olabilir.
Bu tür bir yorum karşısında hissedebileceğiniz duygular arasında rahatsızlık, endişe, öfke, utanç veya değersizlik duyguları olabilir. Önemli olan, bu tür yorumların nasıl hissettiğinizi ifade etmek ve sınırlarınızı açıkça belirlemektir. Partnerinizle iletişim kurarak bu tür yorumların rahatsızlık verici olduğunu ve ilişkinizin daha derin, saygılı ve empatik bir iletişim üzerine kurulması gerektiğini belirtebilirsiniz.
Belirtenedim maalesef zananinda..
pişmanlığını yaşamamak için bunları belirtmen gerekmektedir sen bilinçli birisin ama tabi tecrübelerinde seni bilinçli hale getirmiş olabilir...
Bunu diyen kimse saçmalamış insan başta güzel bir iltifat eder çok güzel olmuşsun yolda giderken sana laf atan olursa karşılık verirken beni dovmeseler bari gibisinden çok rahatsız oluyorsa bu kişi havalar biraz serin olduğu için kapalı mekan harici üstüne kapatıcı türden şal türü bir şey alır gün sonunda bu konuyu düzgünce anlatıp tekrara düşmemesini sağlaya bilir tabi rahatsız oluyorsa
Erkeğin söylemesi midesiz olduğunu gösterir.. Kadının söylemesi daha hafif kalsa da patavatsızlık denebilir..
Midesiz mı sence gerçekten..🙄 öyledir dimi.
Benim için öyle..
Teşekkür ederim..
patavatsız net
Öyle evet 😢
teşekkürler abla 💝
Cevap
31Cevap
Neden bu ozel aninizda baskalarini karistiyor ki araya. Birde kendi parcalayamiyorda mi baskalarinin parcalama ihtimalini dusunuyor. Daha naif ve bastan cikarici iltifatlarla ortami daha isitmak varken sacma bir yorumla romantizmi bitirmis. Kizlarin odum erkek sevmelerinin dezavantajlarindan biri bu sanirim
🙄 Anlayamıyor insan her zaman işte odun olduğunu..
Bana dense gururum tavan yapar "nere gidirih, hadi evde galirih" der...

😊
🙄 erkek bir kadına bu lafı eder mi ki..
Böyle bir şey söylüyorsa.. nasıl bir adam diye düşünmek gerekir
Tabi ki iltşfat bu. Kadın erkeğe ya da erkek kadına söylesin bunu hiç farketmez. Süper düz iltifat işte, bunu duyan iyice azar, şehveti libidosu kamçılanır… Yalan mı? 😅😂🤣
Ama çok kırıcı değil mi bu.. başkalarını niye karıştırır ki bir erkek.. öyle bir ortamda.
Bende tam tersi bir etki yarattı ama 🙄
Bu cümlenin altında "seni bu şekilde görseler seni çok arzularlar, ama sen bu halinle şimdi benimlesin" özgüveni olmalı...
Sadece bu mudur sence.. çünkü çok itici değil mi.. aslında başka bir kelimeydi de buraya yazmaya elim varmadı
İtici değil... Bulunduğu ortamda başkalarının ilgisini çeken bir kadın, pek çok erkek için gurur nedeni olabilir. "Hepinizin, yanımdaki kadına dibi düşüyor, biliyorum ama geceyi benimle geçirecek"
Sadece partnerine böyle giyindiyse bu kadın.. yine de bu cümle kurulur mu sence..🙄
Tam bir patavatsız olduğunu ve cinsiyetleri karıştırdığını düşünürdüm.
Bir erkek sevdiğine böyle bir şey söyler mi sence..
Aslında başka bir kelime de buraya yazamadım
Bunu erkeğin söylediğini varsayıyorum çok ahmakça bir söz. d libido öldürücü :D
🙄 evet öyle
Nasıl bir ses tonuyla dediğine göre bu dedikleri farklı yorumlanır
Normal bir ses tonuyla söylediyse nasıl yorumlanır
Jestler mimikler de önemli tabi ki
İltifat gözüyle bakılabilir denmemesi gereken laf
Başka bir kelime aslında.. ama burada yazamadım. çok kırıcı değil mi..
Hayvan aw benım parçalamam varken neden bır baskasını one sureyim ki güzel kardeşim
Neden böyle söylemiş olabilir sence
İltifat olarak kabul ederim ve şöyle derim ben senin için giyindim
Başkalarını niye karıştırıyor.. kırıcı değil mi ki bu
Tüm erkeklerin dikkatini çekebileceğini düşünmüş ve aklına geleni söylemiş , erkekler kıskanç olur , sokakta herkesin dikkatini çeken sevgili /eş her erkek istemez , ona yoruyorum bu cümleyi. Biraz kaba oldu ama iltifat olarak alıyorum diyebilirsin. Bir insanı tek bir cümle ile yargılamak doğru olmaz 🌹
Bu bir iltofattir alt kültüre ait oldugunu bilrisi. Sadece
buna benzer bısey dedım
ne yanı baskaları mı parcalasın ıstıyosun dedı
Çok kaba bir laf etmişsin
cok azdıgım ıcın demıstım
onun algısı da cok garıp degıl mı
Neden ben kaba oluyorum
Bende "evet biliyorum ama kadınımı mutlu etmekte benim görevimdir" derim ondan sonra o da üstüne atlayıp "canım erkeğim" diyip öper herhalde 😂🤷♂️
Amacı dışında söylemiyorsa iltifat olarak algılarım, bence çoğu kadının da hoşuna gider.
Sanmam ya.. kırıcı bir şey bu.
Bence yerinde bir cevap olmazdı ve patavatsız derim ben buna ya sizce
İçinde yaşadığımız toplumun ne kadar cinselliğe aç olduğunu anlardım bu cümleden
Gav at kocan varmış. Başkasının altına kendi eliyle verir seni
😢 eşim değil
O kimse artık, seni paylaşmaktan zevk alır
sağol çok moral oldu 😢
Moral de veririm istersen sorun değil ama gercek bu
Seninde hoşune gidecek gibi ikinci seferinde
Saçmalama ne demek istiyorsun !
Kafasını kırman lazımdı çünkü
Çoook ayıpppp senin gibi bir hanımefendiye yakışıyor mu?
Ben ne yaptım ki 🙄
Parçalar felannn😄
Bende onu parcalardim
😅👍
Sevgilimin köpeklere yem olmasın diye korurdum
Bence patavatsızdır
Erkeğin giyebileceğş seksi bir şey yok
Yakışmaz size zaten..
Bunu diyen partner boynuzlanmayi hak eden modeldir
Öyledir aynen..
Neden parçalasınlar, sadece cinsel ilişkiye girerler derdim.
Başka bir kelimeydi zaten
Benim dediğim durumdur kesin.
Birde şu var, Seni onlardan neden korumayacak, Parçalarlar demesi ile birden fala erkek peşinde olur ya da senin ile ilişkiye girer diyor galiba.
O zaman seni onlardan korusun, seviyorsa.
içinde sana açılamadığı söz edemediği gizli bir fantezisi olabilir
Ne gibi 🙄
O nasıl oluyor?
Bence bu söz, kırıcı bir söz karşı tarafı patavatsız biri olduğunu düşündürürebilir
Mutlu olurdum.
O zaman size siyah vücut çorabı hediye ediyorum küçük hanım, güle güle kulanın :))
Patavasız olduğunu düşünürüm.
İltifat derdim.
Sen dışında kimse göremeyecek derdim
Saçma
Neden böyle bir şey söylemiş olabilir
Sana mı söyledi
Hayır yani kıskndı mı dicem de ona giyindin zaten ne tuhaf
Evet dışarda değildik..
Anlamadım gerçekten tuhaf sen ne tepki verdin
Yani fazla seksi olmuşsun dayanamadım demek mi istedi ne bileyim
Tüm hevesim kaçtı ne olacak..
Kötü olmuş gerçekten
yuh, erkek adam sevdiğine öyle demez.
İnanmazdım
Patavatsızlık olurdu
Bişey hissetmem
İçindeki coculd erkeği istemsizce ortaya çıkmış
Öyle biri midir kesin..
Hiç şaşmaz
parçala beni behcet derdim :D
Çok mu komik sence
sen olaya kadın trarafından baktıgım için bi erkeğin sana böyle demesi fazlasıyla patavatsızlık ama bi kadın bana dese çokta umursamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?