Hasta ve ilaçların etkisindeyken bir adamı delicesine arzulamam, hayal etmem normal mi?

Hastalık dediğim de implant yaptırdım. 3 tane taktılar ama çok kötüydü. O an onu aramayı düşündüm. Normal de arzuladığım biriydi şimdi delicesine arzuluyorum ya onun arabasındayiz ben gömlek giymisim üstümü çıkarıyorum falan yanında sütyenle kalmışım oda üstünü çıkarıyor arkaya geçiyoruz falan of neden aşırı istiyorum ya bu evli ve patronumdu. Aramızda o tarz bir şey olacaktı sevişme yani sağlakligim yüzünden olmadı oda o günden sonra onu istediğimi sanıyor ne yapıcam bu istek geçmiyor bu arada evliliği gerçek evlilik değil eşi parası için yanında aldatmalarina susuyor

Güncellemeler
+1 yıl
O benim aptalligim yüzünden onu istemedigimi sanıyor, karşıma dikilip sigara yakıp izlerdi onun da beni çok istediğini biliyorum. Hem de çok çünkü sevişme olmadı diye öyle sinirlendi ki bana işçilere bağırdı deliye döndü ben onu çok istiyorum olmuyor ne yapıcam ya böyle hayal ederek kuruyup gidicem mi 🥹
Hasta ve ilaçların etkisindeyken bir adamı delicesine arzulamam, hayal etmem normal mi?
Cevapla