Güncellemeler
+1 yıl
Cinsellikten önce
aşk daha önemli benim için
aşk daha önemli benim için
Sevdiğim biri var onunla yapmak istiyorum yanlış bişey biliyorum ama libidom çok yüksek 😱 daha açılmadım çocuğa, çocuk zaten abaza cinsel ilişki için sevgili yapıyomuş. İnsan olsun yeter demişti ama çok yakışıklı bi görseniz. Aşık olduğumu söylesem benle de ister mi?🫢ben hem aşk hep cinsellik istiyorum, aşık olma ihtimali hiç mi yok😥? Bizim burada oturuyo onu çok seviyorum🥺❤️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Bence böyle biri ise bir konuşmanızla bunu rahatça yapabilirsiniz ama bence yapmamalısınız
Neden
Kendinize ve Geleceğe dair akışa zarar veriyorsunuz çünkü
Binlerce alternatifi olan ister kız ister erkek olsun tek kişide takılı ve odaklı kalmaz
Aşık olsursa kalır
Sizin aşk ya da Sevgi dediğiniz şey cinselliğe ulaşmak için kullanılan bir aracıdan fazlası değil
Ben cinsellik değil aşk isterim 🥺
Tipini beğenirse sadece deler geçer yoksa senle dolaşmaz bile.
Taş gibiyim
O halde cinsellik yaşarsınız.
Yoo kalbim çok hassas ve temiz ayrıca çok iyi kalpliyim tatlı ve güzelim neden aşık olmasın? Herkes bakıyo mal mal o niye bakmasın!
Tamam sensin en iyisi sensin herkes sana pervane eyşan 😂
direk seks istiyormuş sende seks istiyorsan yaz öyle aşk filan istiyorsan zor gibi
Zor değil
nerden biliyorsun ki seks ile mi bağlamaya çalışcaksın sen de
Oha seks yapmaktan emin değilim ztn ben çok tatlı biriyim biliyon mu herkes öyle der gülüşüm bir baklava gibi slxkak
Hahahah ya benim için tamamda çocuk seks için yürüyor millete ve seni sevsede yine seks isteyecek belli ki
Senin için tamam mı? O çocuk varya ne acılar çekmiş bana anlatmıştı sadece bunu 🤧 onu sadece ben anlarım çünkü bende çok acı çektim hala çekiyorum onu bi tek ben düşünüyorum ve ben seviyorum ben üzülüyorum hemde 9 yıldır anladın mı benden başka kimse onu haketmiyo biz birlikte olmasak da ben onu sevmeye devam edicem 🤧
iyi et de yani olay acı çekmek mi yani tek ortak noktanız bu mu sen biraz takıntı haline getirmiş gibi geldin bana
Takıntı ne demek git bak zorla onu istemek demek ben bunca yıl niye bekledim hııı! Sen durumları bilmiyosun anlatamam şimdi ben onun iyi olmasını isterim sadece
Takıntı demek bu demek zaten bunca yıl neden bekledin ki madem o zaman da seviyor ve istiyordun neden o zaman konuşmadın da şimdi yapmaya çalışıyorsun takıntı bu demek işte he evet durumları bilmiyorum ona göre yorum yapamam ama iyi olmasını istiyorsun onu da anladım da git konuş o zaman bekleme boşuna bak gör neler olacak yaşa ve anla bence
Anlamıyosun ki.. sorunlarım var diyorum sosyal fobi, okb git bak bakalım neymis bu hastalıklar ben yoksa çoktan söylerdim ona😓 tekrar söylüyorum takıntı değil bu gidip araştırır mısın kalbim acıyo daha fazla yazamıcam
o zaman kusura bakma da sen bu sorunlarını çözmeden hiçbir şey yapamazsın maalesef
Kırıcısın.
Kusura bakma gerçek dost ve seni düşünen insanlar gerçeği söyler ama sen bunları yenebilirsin bence bu kadar sorun yapacak bir şey yok ki arkadaşlarım var diyorsun sonuçta yani sosyalsin bi yerde
Bi tane bile arkadaşım yok
e tatlı biriyim herkes öyle der filan demiştin
Yazik etme kendine , az kendine saygin olsun bedenin senin pirlantandir herkese verme.
Onu çok seviyorum normal bir sevmede değil bağlandım ona😞 9 yıl olmuştur çocukluğumdan beri. Biliyo musun eskiden top oynardık bana gözlerin ne kadar büyük demişti 🥹 acılarını benimle paylaştı hemde ilk buluşmada sence neden? Gece bakkala gittim döndüğümde onların kapısının önünde bekledim geleceğini hissetmiştim çünkü. 10 dk sonra gelip eve girmedi neden o saatte girmedi hava soğuk? Kapısının önünde oturdu biliyo musun? ben gidince de baktım o da gitmiş hemen arkamdan 😞 sence o da seviyo mudur beni?
Hoslaniyor olabilir ama belki boyle seylerden uzaklasiyor da olabilir mesela dedigin cinsellik yasarmiyim onla felan diye erkekler bundan kacar. Kendine saygin olsun evlenmeden once olmaz vermem soyle veya hic birsey deme verme bak nasil pesinden kosuyorlar sen boyle soyledikce ucuz kaliyorsun basit kaliyorsun. 😉
Haklısın
Neden onunla yapıyorsun ki pişman olursun
Senle mi yapim
Bedava olduğun müddetçe böyle kullanır seni... Siz de aşk yok sadece seks var
Beni tanımıyosun ben çok terbiyeliyim 19 yaşındayım daha hiç sevgilim olmadı benim sıkıntılarım var çünkü iyi olmaya çalıyorum iyileşince onunla konuşucam bu en büyük hayalim😞
Aşk yoksa neden 9 yıl boyunca onu sevdim.
Desteğe ihtiyacın var mı ...
Neden
Gizlidesin
Sende
Bekliyorum
Bekleme...
😇🥰🥰😘😘
anlattığın gibi bir tipse aşık olmaz
Olur acıların çocuğu o
Yapma ya pişman olma sonra
Onu çok seviyorum normal bir sevmede değil bağlandım ona😞 9 yıl olmuştur çocukluğumdan beri. Biliyo musun eskiden top oynardık bana gözlerin ne kadar büyük demişti 🥹 acılarını benimle paylaştı hemde ilk buluşmada sence neden? Gece bakkala gittim döndüğümde onların kapısının önünde bekledim geleceğini hissetmiştim çünkü. 10 dk sonra gelip eve girmedi neden o saatte girmedi hava soğuk? Kapısının önünde oturdu biliyo musun? ben gidince de baktım o da gitmiş hemen arkamdan 😞 sence o da seviyo mudur beni?
Senin gibi kızların bazen tüm şer*fsizlikleri hak ettiğini düşünüyorum maalesef
Peki ya sen?
Tanımadan etmeden hiç doğru değil bu yaptığın yorum!
Onu çok seviyorum normal bir sevmede değil bağlandım ona😞 9 yıl olmuştur çocukluğumdan beri. Biliyo musun eskiden top oynardık bana gözlerin ne kadar büyük demişti 🥹 acılarını benimle paylaştı hemde ilk buluşmada sence neden? Gece bakkala gittim döndüğümde onların kapısının önünde bekledim geleceğini hissetmiştim çünkü. 10 dk sonra gelip eve girmedi neden o saatte girmedi hava soğuk? Kapısının önünde oturdu biliyo musun? ben gidince de baktım o da gitmiş hemen arkamdan 😞 sence o da seviyo mudur beni?
Ne güzel işte oda istiyorsa yap gitsin
Söyle gitsin
Emredersiniz
Estağfurullah
Yap kanka
Yok
Ne yok
Aşk istiyom aşığım
Kime
Sana xLxmspwoapaa
Kime olcak?
Bana mı
Allam ya
Ne anlamadım ki
Evlenmeden yapma
kaç yaşındasın merak ettim
19
tam seks yapma zamanı
😩
ne oldu
Yok bişi canım çok istiyo da ama olmaz😳
nerede yaşıyosun
İstanbul
çok geç yazıyosun
git açıl
Tm
Söyle ona
Tm