Sevgilinizle yakınlaşıyor musunuz ve bu ne kadar ileri gidiyor arkadaşlar. Ben izin vermediğim için terk etti eski sevgilim. Sizin ilişkiniz nasıl merak ediyorum. Herkes cevaplarsa sevinirimm
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
İnşallah hoşlandığım çocuk sevgilisiyle yapmıyordur ayrılmalarını bekliyorum
Neden ayrıldınız ki
Çok şükür saygı duyur ben istemediğim bir şeyi yapmıyor
Ne güzel düşünceli sevgilin. Yani peki ne kadar ileri gidiyor ben sadece öpmesine izin verirdim. Başka bir şey yapmazdım yaptırmazdim sizinki nasıl yanlış anlamazsan. Sence terk etmekte haklı mi beni
Hayır hiçte haklı değil o seni kaybetti istediğini verseydin de seni bırakırdi boş ver ucuz kurtuldun bende hiç bir zaman o konuyu açmadı her zaman saygı duydu ve öyle olması gerek her zaman
Evet bende hep senin gibi düşündüm. O yüzden izin vermedim hiç bir zaman. Bencede doğru olan bu. Sevse bırakmazdı ztn
Her kız keşke öyle istediğini vermemek lazım bunun gibilerine umarım seni mutlu edeni bulursun çünkü hak ediyorsun
Çok teşekkür ederim. İnşallah beni seven benimde sevebilecegim birisi çıkar karşıma. Sende hep. Mutlu olursun umarım.
bazısı ile sadece el ele tutuşma bazısı ile yatak vs..
Evet ben istemedim yakınlaşmak o da çok istiyordu ama bu yatak olarak değil. Yani biraz ileri gitmek istiyordu. Ben opmesinden ilerisine izin vermiyordum. O da sürekli zorluyordu yapmayınca ayrıldı.
bu sebepten dolayı ayrılıyor ise ileride elektrik faturasını görünce toz olurdu boş ver sevinmen lazım erkenden karakterini öğrendiğin için
Bencede şimdi böyle terk eden ilerde ne yapar Allah bilir dimi:) kesinlikle bende senin gibi düşünüyorum seven gitmez bırakmaz onunki bahane
Tabiikide ya. İnsan sevdiğinin sınırlarını önemser değer verir. Karşılıklı alttan almaya çalışır.
Yok maalesef yakınım vefat etti haberi bile yok. Kaç aydır ne arıyor ne soruyor. Ailevi sorunlarım oldu gene yok. Yani hep böyleydi. Hiç zor zamanimda yanımda değil. Bana bir kwre ne çiçek aldı ne hediye. Bir de uzun ilişki.
Gaddar. Başın sağolsun. Aşlah yardımcın olsun. Kaç yıllık ilişkiydi
Teşekkür ederim çok saol. Üç yıllık. Ama sürekli ayrılıp barisiyorduk.
Anladım o sürekli ayrılıp barışma başlayınca ilişki bitmiş oluyor zaten bana güvenebilirsin. Benimde bu denli 3 yıllık toksik bi ilişkim vardı
Siz neden ayriliyordunuz
Hastaydı ruh sağlığı sorunları vardı. Kendi söylediği yalana inanıyordu. Bi şeyi olmuş yaşanmış gibi düşünüp beni suçluyordu
Hadi yaa şizofreni gibi mı yani
Evet evet binevi. Elimden geleni yaptım doktoru osu busu yok en son boş ver çekilen ben oldum fkrkfkf
Ne güzel elinden geleni yapmışsın sen. İçin rahattır en azından. Bana hep kıskançsin derdi eski sevgilim. Ama durduk yere kiskanmiyordum. Evet kıskanç biriyim kabul ediyorum. Ama sürekli sosyal medyada kız eklerse napabilirim. Hani niye ekler bir erkek kız amaç ne. Sonra bana kafada kuruyorsun diyordu
Anladım tabi sen bi nebze haklısın. Bende öyle bişide yoktu. Etrafımdaki bütün dişileri silmiştim
Sen iyiymissin yaa. Valla benim sıkıntıydi baya. Kız arkadaş çevresi de vardı kızlar açıkti bayaa. Ben istemem yani sevgilimin yanına dekolteli mini etekli kız. Kim ister. Yakın arkadaşız diyordu ama ben istemiyordum.
Yo tabi bunu istemen hakkın
Öyle işte.
Acısı geçiyor emin olabilirsin. Ne kadar çok sevmiş olsan bile. İlk başta hep kendinde suç bulmaya çalışcaksın ama yapmamaya çalış. Sabah uyanışların en kısa zamanda normale dönecek
İnşallah. Sevse birakmazdi. Yanımda olurdu. Ben çok sevdim ama tek taraflı olmuyor işte. Yapacak bir şey yok.
Teşekkür ederim dinlediğin için
Rica ederim 🙏🏽
Sürekli düzenli olarak öpüşürüz sevişiriz sexting asla evlenmeden asla
Sevişmeden kastın yani boşalma falan yapıyor mu yanlış anlama beni ben istemiyordum öyle şeyler mesela
Hayır asla sadece öpüşme
Öpüşmek, sevişmek kulağa bile hoş geliyor ve rahatlıyor insanı diğerleri çok absürt boşalmak sexting gereksiz buluyorum evlenince olur
Bencede öyle evlenince olmalı
Afferin kardeşim
o zaten sevmiyormuş seni. izin verme tabi. zaten zükse gene bırakacaktı
Bilmiyorum sadece opmesine izin veriyordum başka bir şey yapmıyordum. O da sürekli fazlasını istiyordu. Sizinki nasıl mesela
eğer seni zükseydi zürveye ulaşmış ve hevesini almış oacaktı. sende kalması sadece o hevesleri içinmiş. izin vermemekle doğru yapmışsın.
Ben yalamayı seviyordum :)
Peki o kızla evlenmeyi düşünüyor musun yani o kadar yakınlasiyorsan eğer ciddi mi düşünüyorsunuz
evlendi başkasıyla. bide böyle şeyleri ben değil o istiyordu. ne yazıkki babasının istediği kişiyle evlendi
Himm anladim üzüldüm gerçekten.
evet bende. ama sağlık olsun. hayat devam ediyor.
Öyle tabii. Önümüze bakmamız lazım
kaç yaşındasın = -- ? hangi şehirdesin?
Ankaradayim 24 yaşındayım
cok yakinlaşma degil de evlklik dusunuyosam evlenene kadar sadece öpusme falan olur
Öpüşme evet oluyordu ama ilerisi peki kız istemezse ve bu uzun iliskiyse ayrılır miydin
Hayir asla.. verirse iyi vermezse kotümu.. bence ileriye gitmemen daha iyi
Anladım yok ileri gitmedim hiç bir zaman.
Bence de ileri gitme.. birak giden gitsin.. gittigi gunde bitsin... süpersinn
Aynn kendi bilir. Kendi kaybeder. Ben çok çabaladım onun için sevse gitmezdi ztn.
Bilemiyorum yaşantinizi.. ama sebeb ne llursa olsun yaptigin yanliş.. esinin seni aevmemesi, ilgi gostermemesi bunlar esinin kabahati.. ama aldatmak senin daha buyuk en buyuk kabahatin
Yanlış yere yazdınız sanirim
Evet yaa kusura bakma. özür dilerim..
Demek ki sevmek degil onun ki et pesinde koşmakmis.. hevesini alamayinca.. nefesi baska yerde almiş.. sen boyle olmaya devam et..
Önemli değil. Evet önüme bakıyorum. Belki beni seven birisi çıkar benimde sevebilecegim biri. Aynı hisleri yasiycagim biri. Hayat belli olmaz.
Umarim kalbime gonlune ve sana gore biri cikar karsina..
İnşallah çıkar çok teşekkür ederim
Rica ederim.. nikime iyi bak.. canın sıkılirsa bi soruda ve yorumda denk gelirsen konusmak istersen konusuruz..
Tmmdir çok teşekkür ederim. Bir şey olursa yazarım :)
Kendine iyi bak iyi geceler..
Sende iyi geceler
Yaa varya benimle aynı fikirde olan bi düşünce, bende öyle düşünüyorum evlenmeden asla cinsel ilişki olmamalı, çünkü şu an o kadar yalnızım ki kimseye güvenemiyorum o yüzden, her sevgili yapan cinsel ilşki yaşıyor ben de kendim gibi temiz biri olsun istiyorum hayatımda, herkes yatağa attığı için kızları, bütün kızlar da aynı olur zannederek hayatıma birini alamıyorum, her kıza baktığımda bu da kesin vermiştir diyorum çünkü, eski sevgilim kendisini yapmamamı istiyordu, en öpüşmeden ileri gitmiyordum, zorluyordu bende yapmak istemiyordum Allah'tan korktuğum için, zinaya giriyor, evlenmeden olmaz diyordum sonra oda işyerinde birini bulunca seks yapmışlar beni aldattı ve bende bıraktım, düzgün kız bulamıyorum, eski sevgilim de namazında niyazındaydı kapalı, hiç beklemezdim
@Sıradanbirkişi1337 üzüldüm cidden senin adına. İşte insanları bilemiyoruz ki dış görünüş çok aldatıcı bir şey. Mesela bende açığım ama maneviyat çok severim araştıririm. Ayrıca kesinlikle evlenmeden olmamalı ileri gidilmemeli. Bence zaman değişti benim abim de var ablamda. Ben onlardan hiç duymadım böyle şeyler yapıyorlar vs. diye. Yani insanlar değişti belkide
Sevgilim yok şu an ve eskiler de detaylı anlatamam buradan gizlisin nasıl yapalım?
Detaylı değil yüzeysel geçsen de olur mesela uzun süreli ilişkiyse opmeden ilerisini izin vermese kız ayrılır mıydın
Anlatamam
Yakınlaşmak gerekir ben sadece içine girmeden herşeyi yapıyorum
Kaç yaşındasin peki
32 yaşındayım
Himm senin yaşın orta yaş ama. Evlensen evlenirsin de tam evlilik yaşı. Ben 20 lerimdeyim. O da aynı şekilde. Evlilik garantisi vermedi bana hiç bir zaman
Haklısın seviyeyi koruman gerekiyor
Bencede. Umarım unuturum onu. Çok sevdim bı de ilk sevgilimdi. Şimdiye kadar kimsenin ne elini tuttum ne de öptüm. Yanlış yaptı
Seni haketmemiş boş ver
Evet cidden hak etmedi.
canım bence
Bencede
izin verme zina korkuyorum büyük gunah
Sevgilim olsa yakınlaşıcam
Sen doğru olanı yapmışsın kardeşim
Oldukça yakınız
Kaç yaşındasın
39 yaşındayım
Himm anladim. Yani siz bize göre daha yaş olarak büyüksünuz. Normal sizin bence. İsteseniz evlenirsiniz işiniz gücünüz vardır. Ama bizim yaşlar daha 20 li yaşlar. Ve evlilik garantisi vermedi bana. Nasıl izin veriyim ki. Ya terk ederse beni. Ki kaç kere terk etti ztn. Nasıl güvenip de yaklasiyim
Ben sadece soruna cevap verdim, sizde böyle olun demedim, demem de. Özellikle kadınlar için güven çok önemli, helede bazı değerlere önem veriyorlarsa
Evet ben önemsiyorum. Kesinlikle öyle
Kararına saygı duyması gerekir, eğer ısrarcı olur ya da seni manipüle etmeye kalkarsa, sende uzaklasirsin ondan
Hep ısrar ediyordu ama kabul etmiyordum. Ztn sonra da terk ediyordu. Sonra geri geliyordu. Gene aynı senoryo. En sonunda engelledim onu ztn.
Doğru olanı yapmışsın, istediğini elde edene kadar koşar, gider gelir, sonra yok olmuş
Evet bencede öyle
Sen kaç yaşındasın tam olarak
24
Anladım
Sevişiyorum
günah oda Allah affetsin
Yokki