Bir erkek hem beğenip hoşlanıp ve aynı zamanda da yükseliyorsa neden o kızla denemek istemez, zamana bırakır?

şu an benim okulum nedeniyle farklı şehirlerdeyiz. Kendisi beni beğeniyor , yükseliyor , hoşlanıyor falan ama benimle de olmuyor. Bir kaç konuştuğu kızı da biliyorum benden vs iyi değiller ki daha iyisiyle olmak istiyor diyim. Ne yakamdan düşüyor ne benimle oluyor. Bazen diyorum uzaktayım diye kendine mi güvenmiyor acaba. Tam unutuyorum onu kendini hatırlatır falan öyle bi tip. Ben birini böyle beğensem yükselsem ve karşı tarafın bana böyle ilgisi olsa onunla denerim. Belki şu an ilişki istemiyor da olabilir. O zaman da düş yakamdan. Yedeksin falan demeyin ciddi konuştuğu kimse yok eminim. Ama bana karşı da neden böyle yapıyor sizce?

Bir erkek hem beğenip hoşlanıp ve aynı zamanda da yükseliyorsa neden o kızla denemek istemez, zamana bırakır?
Cevapla