26 yaşındayım, öpüşmenin ilerisinde bir şey yaşamadım. Sorun bende mi?

O da bir kişiyle oldu. 18 yaşındaydım. Bakıyorum herkes bir şeyler istiyor herkes birilerinin evinde yapış yapış. Sorun benim diye düşünmeye başladım. Çünkü düzgün evlenilecek biri bulamıyorum hatta flörtü sevgililiğe bile çeviremiyorum artık sorun bende mi

26 yaşındayım, öpüşmenin ilerisinde bir şey yaşamadım. Sorun bende mi?
Cevapla